Grand Prix Manager PC

• Viestiketjun aloittaja Jone
  • Aloituspäivämäärä

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
de rong sanoi:
Onko toi F1 Championship Manager ikuisuusprojekti?
Se on juuri sitä. Näyttäisi kuitenkin edistyvän hitaasti, mutta varmasti. Parempi tuo on kuitenkin kuin se pelien julkaisijoiden harrastama kyllä keskeneräisenkin tuotteen voi myydä -malli. Käsittääkseni tuota tehdään edelleen täysin vapaaehtoisesti oikeiden töiden ohella, joten viivästyminen on jokseenkin ymmärrettävää.

de rong

Banned
Bobakki sanoi:
Se on juuri sitä. Näyttäisi kuitenkin edistyvän hitaasti, mutta varmasti. Parempi tuo on kuitenkin kuin se pelien julkaisijoiden harrastama kyllä keskeneräisenkin tuotteen voi myydä -malli. Käsittääkseni tuota tehdään edelleen täysin vapaaehtoisesti oikeiden töiden ohella, joten viivästyminen on jokseenkin ymmärrettävää.
Haastattelujen ja kuvien perusteel vaikuttais helvetin mielenkiintoiselta peliltä!

Duunari

Well-known member
Sijainti
Harjavalta
kun vaa joku tekis manageripelin jossa olisin jonkinnäköisen fysiikkakin ja sais suunnitella itse oman auton jota vois testailla tuulitunnelis :p

tohveli

Member
Vieläkö joku pelailee tätä? Itse innostuin tästä ja olen jo jonkun aikaa pelaillut. Itselläni on vaikka kuinka paljon modeja GPM2:een ja tällä hetkellä pelailen kautta 2001 Sauberilla. Tietääkö kukaan muuten että löytyisikö mistään kauden 2010 modia? En ole löytänyt mistään.

Joppe_001

Well-known member
Sijainti
Tois pual jokkee
Ei oo tullu enää pelailtua. Kattelin että kuus vuotta sitten oon viimeksi tähän toikkiin kirjotellu. Pelimaailman tilasta kertoo jotain se, että sinä aikana ei ole tullut yhtäkään varteenotettavaa f1-managerointia. GP Worldissa olisi mun mielestä kyllä ollut potentiaalia, jos sitä kehitelty vähän pidemmälle. Nykyään tulee pelailtua Pitwallia, mikä on vaan sisällöltään aika köyhä.

MrMasaTasa

Well-known member
Itelläni on sama. 2012 olisi varmaan parempi, mutta kun en ole pelannut... ostin pelin saksasta, mutta siellä olikin sitten semmonen systeemi, että levy piti pyytää kassalta. No eipä sitten muuta kun sähköpostia sinne, kun olin jo suomessa, ja sitten about viikon päästä se tuli postissa. Saksan kielellä tietty, enkä osaa vaihtaa sitä. Mun mielestä siihen pitäis saada oikeat tallien/moottorien/kuskien nimet. Ja tietty oikeat radat. Ja 2012 modi.