GT1

Don Vito

Sekakäyttäjä
Liittynyt
2.3.2000
Viestit
4106
Sijainti
Event horizon
Porschen 996 GT1 heitti voltit '98 Road Atlantassa ja seuraavana vuonna LeMansessa oli Mersun vuoro lähteä lentoon? Mikä näiden vehkeiden airodynamiikassa meni reisille kun tuollaiset lentoonlähdöt olivat ylipäätään mahdollisia?
 

IntriguingMan

Flying debris
Liittynyt
30.1.2012
Viestit
3137
Sijainti
Lohja
Lyhyt akseliväli ja longtail-korikatteet. Lisäksi sekä Mulsannen että Road Atlantan ässien pomput saavat korin niiamaan pitkänkin akseliväliin kanssa. Tähän yhdistettynä perässä roikkumisesta häiriintyneet ilmavirtaukset. Tuossa selostetttuna tarkemmin. Pätkässä tosin ei mainita, että etu -ja takaylitysten pituusrajoitusten lisäksi protojen lokasuojissa on nykyään "venttiilit" tasaamassa painetta nokan alla.

 
Viimeksi muokattu:
Ylös