Jakopään hihna
Banned
!?
Mutta jospa se olikin vain HÄMÄYSTÄ. :ahem:
Mutta jospa se olikin vain HÄMÄYSTÄ. :ahem:
Laareni120 sanoi:tuskin briatore heikkiä ferrarille päästää ku se kaavailee heikille kisakuskin paikkaa rellulle kaudelle 2007 joten eiköhän toi ole turha toivo
Ehkä olen kyyninen ja pelkään Mikan palaavan ja nöyryyttävän itseään, kunnes hän taas pitää "välivuoden."Ace17 sanoi:En todellakaan käyttäisi sanaa "todellakaan".
Eikö olekin paradoksaalista, että toisaalta puhutaan, kuinka helppoa ajaminen nykyään on. Kuskin ei tarvitse kuin vähän tyyrätä oikeaan suuntaan, niin auton tekniikka hoitaa loput. Toisaalta heitetään ilmoille ajatuksia, että kuljettaja joka on tehnyt jumalaisia tekoja luistonestottomilla ja muutenkin vähemmän apuja sisältävillä autoilla, ei jostain ihmeen syystä kykenisikään ajamaan nykyformula-autoa. :frank:
En uskoisi että Mikalla on suoranaista sopimusta joka kieltäisi hänet ajamasta missä haluaa mutta olen aika varma että Mika ei menisi mihinkään talliin ilman että hän olisi puhellut siitä Ron Dennisin kanssa ensin (siis puhellut eikä neuvotellut). Tämä sen takia että Mika on "McLarenin maailman mestari" ja tuntee velvollisuutensa vanhaa talliaan kohtaan.Vilkku sanoi:Ei Mikan pidäkään leikkiä liian helposti saatavaa.
Raha näissä on pääaasia ja Mika tietää arvonsa.
Ja Mäkillä myös tiedetään.
Rahalla saa mitä vain - melkein.
Mutta, olisiko Häkkisellä salainen sopimus, joka kieltää
muissa talleissa ajon.
Eiköhän tuo Häkkinen ole jo osa Merceksen historiaa, siirtyisi hän mihin tahansa teamiin, vai meinaako Norbertti kirjoittaa historiaa uusiksi?patriot sanoi:Keskustelun tuloksena mersu lähetti uutistoimisto sid:lle Häkkisen virallisen lausunnon asiasta:
- Minulla ei ole mitään syytä jättää Mercedes-perhettä, sillä olen osa heidän historiaansa.[/B]
Jeps.miika sanoi:Itse en kyllä usko Häkkisen tekevän enää paluuta F1-sarjaan. Aika järjetön ajatuskin.