poko
Well-known member
Tippa tulee linssiin :thumbup:Karpow sanoi:
SIINÄ MIKA!! :thumbup:
Tippa tulee linssiin :thumbup:Karpow sanoi:
*wruuum* sanoi:Omaa suhtautumistani en kuvailisi fanaattisuudeksi, olen vain aidosti iloinen nähdessäni tällaisen tapahtuman. Perustelut iloisuudelleni ovat, että pidän moottoriurheilusta, Häkkisestä kuljettajana ja lisäksi historiasta. Tässä tapauksessa yhdistyy hienosti moottoriurheilun historia kun Mika palaa jälleen F1-auton rattiin ja vielä hieman uudempaan versioon vuosien tauon jälkeen. Mitenkäs muilla?
Moottoriurheilu on juuri tunteiden kanssa elämistä ajoit sitten itse tai seuraat vierestä, se siinä onkin parasta, toki näinhän se on monessa muussakin lajissa ja asiassa.
Suomalaisesta patriotismista en tiedä mitään. Suomalaiset ovat jämptiä ja isänmaallista kansaa, näin minä uskon.
Itsestäni taas on mukava ja ehkä jopa yhdistävä kokemus jos joku suomalainen menestyy tai tekee jotain erikoista jossain, viitaten yllä oleviin perusteluihini Mikasta. :thumbup:
Moon jokseenkin varma, että Häkkiselle ei aikaa otettu. Ainakin parina viime vuotena kellotettujen osuus kaikista autoista tuolla on ollut melekosen pieni... suurin osa vain kruisailee näytösluontoisesti. Käisttääkseni tämän vuoden nopein (kellotettu) rykäisy oli Richard Lyonsin SuperGT-sarjan Nissan 350Z:lla ajama 49.51 sekuntia.McHaka sanoi:Onko kellään tietoa sukunimikaiman ajasta kyseisellä pätkällä? Luvattoman surkeat ovat nuo sivut, mitkä kyseistä tapahtumaa markkinoivat.
Haluatko kenties kertoa, mikä siinä on niin väärin kun jengi ilostuu nähdessään jälleen kuvia Mikasta F1:sen ratissa?formulastara sanoi:Mikaaaaaaa, MIIIKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
Häkä! HÄKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!
JJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!
HUHHUUHHHUUUH, SORVIN ÄÄRESSÄÄÄÄÄÄÄ JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MENETÄN JÄRKENIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LIIAN HYVÄÄÄÄÄÄÄ OLLAKSEEENN TOTTAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
T-L-T, tieto lisää tuskaa.Joni sanoi:No formulastaran mielestä aika moni asia on vähän niin ja näin... Noh ihan miten kukin tykkää! :wink:
Esimerkiksi: Jos kyseessä olisi ollut Schumacher joka olisi jo eläkepäivillä ja nyt vaikka uutta Ferraria kokeilemassa, niin kusisin hunajaa ehkäpä vieläkin enemmän lahkeeseen. Jos kyseessä olisi ollut Niki Lauda uudella Mclarenilla, niin tippa olisi linssiin tullut ja liikutus olisi ollut koko päivän kestävä yhtälailla.formulastara sanoi:Hyvät nuo perustelut muuten, mutta ajattelepa Häkkinen ruotsalaiseksi. Ja plim, sit mä heräsin.
Karpow sanoi: