Nää on näitä kyssäreitä, mutta kun nyky F1 ei kiinnosta niin vastataan kuitenkin, vaikken "foorumin asiantuntija" olekkaan..
Muutamia pointteja: Jokaiselle tuntuu olleen ominaista mm. hienot näytöt heti sarjaan tullessa, JJ Onyx Adelaide, Häkä Lotus Imola, Salo Tyrrell Interlagos. Onnettomuudet: JJ:llä tuhosi koko uran. Häkä tuli vaikeuksien kautta voittoon, ehkäkin muuttuneena kuskina. Salolla ehkä kaikkein pahimmat onnettomuudet jäänneet väliin, joskin Spa, Paul Ricard, vastaavat eivät vaikuttaneet vauhtiin - kai. Jos taas ajatellaan esim. kuljettajan asemaa tallissa: Häkällä ehdottomasti paras: Häkä oli Ronin kultapoika, kun taas Lotuksella Herbert oli Collinsin. Salo taas oli ykköskuski Tyrrellillä, mutta toisesssa asemassa Dinizin kanssa kahdesti, sekä BARilla ja Ferrarilla. JJ taas ei ollut ykkönen oikeastaan koskaan. 91 oli ehkä JJ ainut kausi jolloin sai tasavertaista kohtelua tallissa, 93 alku kauden ohella.
Jos katsotaan tallikavereita:
89: Johansson kerran 3., 3 x karsiutuminen. JJ 2x kisaan, jossa Adelaidessa matkalle pisteille. Ottaen huomioon Johanssonin kokemuksen niin vois sanoa että Lehto oli vähintään yhtä vakuuttava ellei parempi.
90: Foitek dominoi Lehtoa koko kauden. (Tiimi)n rahat Sveitsistä - Foitek Sveitsistä..
91: JJ vie Pirroa, Häkä tulee kuvioihin ja vetää kokeneemman Herbertin kanssa vähintään tasoihin.
92: Martini tulee Minardilta Ferrareineen JJ:n tallikaveriksi ja on marginaalisesti niskan päällä koko kauden. Lotuksella Collinsin Herbert vie AA:t mutta keskeyttää kisoissa joissa Häkä korjaa pisteet kotiin.
93: Häkä antaa loppu kaudesta hyvän vastuksen Sennalle. JJ on tallissa jossa suositaan Wendlingeriä, etenkin Monacon jälkeen, jolloin koko kauden sävel muuttuu.
94: JJ:n ura käytännössä tuhoontuu onnettomuudessa. Häkä dominoi kokenutta Brundlea. Salo tulee kuvioihin ja antaa hyvän vastuksen Zanardille.
95: Kausi jolloin Häkällä viimeistään oli jo ykköskuskin asema. Dominoi koko kauden Blundellia, kunnes onnettomuus kauden lopussa. Salo peittoaa heti edellis vuoden AA komeetta Katayaman. JJ on out.
96: Häkä dominoi Coulthardia onnettomuuden seurauksista huolimatta. Salo Katayamaa.
97: Häkä joutuu ahtaalle Coulthardin kanssa. Salo dominoi Verstappenia.
98: Häkä korjaa potin. Salo voittaa niukasti Dinizin, jonka raha näkyy tallissa.
99: Häkä tuplaa. Salo ei loista BARilla eikä Ferrarilla, joskin molemmissa vain heitto kuskina auttamassa ykköstä.
00: Häkä peittoaa Coulthardin. Salo Dinizin, tällä kertaa Sauberilla.
01: Häkä on ahtaalla Coulthardin kanssa. Salo breikillä.
02: Häkä lopettaa. Salo peittoaa McNishin.
Käytännössä voi siis huomata sen että Häkä oli ainut jolla oli mahdollisuus näyttää hyvyytensä - ja sen hän teki. Jos taas JJlle ei olisi käynyt onnettomuutta niin hän ei kuitenkaan olisi saanut Schumin tallissa mahdollisuutta, joten jatkoa voi vain arvailla. Salolta taas oli mielestäni virhe jäädä pyörimään rahoitusvaikeuksissa oleviin talleihin vaan olisi pitänyt mennä ennemmin Ferrarille kakkoseksi ja sieltä ennemmin sitten vaikka jonnekin muuas missä ei Schumi vaikuta..