Häkkisen letkautuksia

Finn75

Well-known member
Liittynyt
12.12.2001
Viestit
620
Sijainti
Jyväskylä
Hakkinen 'could've returned'

Mika Hakkinen could have returned to F1 in 2005, but the double world champion and Finn decided to spend the year in a silver DTM cockpit. Why? "When it's raining, in the DTM car you don't get wet," he grinned at a recent Mercedes-Benz event in Munich.

36-year-old Hakkinen, who retired from F1 in 2001, said he aimed to win a touring car event this season. He also said returning to F1 did not pose the same challenge as DTM. "In F1," Hakkinen added, "I'd experienced and achieved everything. (DTM) is a huge challenge and it feels very friendly, too."

Mika will test the 2005-spec DTM machine at Estoril (Portugal) next week

"When it's raining, in the DTM car you don't get wet,"
;) :D

Mitäs kaikkea legendaarista Häkkinen on päästellyt suustaan?
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Lootus-aikoina Mika kerran valitteli että: Vaihdekepissä oli ihan hirvee vaibreisshon:D
 

312T4

Lehtori
Liittynyt
2.2.2004
Viestit
14346
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Alokkaana ollessani 1989 Häkkinen kävi keltalaattaisena alikessuna valistamassa meitä liikenneturvallisuudesta ja sanoi muistaakseni " ei kannata ajaa ylinopeutta liikenteessä":thumbup:

Ainoa kerta, jolloin olen nähnyt Mikan livenä muuten; hänestä jäi jotenkin semmoisen kiireisen hyväntuulinen kuva:ahem:
 

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Se oli jotenkin todella mikamainen sanailu, kun Häkä Motor Forumin erikoishaastattelussa (vai mikä lie ollut) Monacossa selitti, miten DTM:ään ja ajohommiin yleensäkin tulee suhtautua. En läheskään sanatarkkaan muista tuota, mutta pointti oli kuitenkin jotenkin että: "Pitää funtsia aina muutama mutka eteenpäin, tiätsä, mut kuitenki sillain rennosti kruisaillen, et ei ota liikaa paineita." Ja hekotus ja virnistys päälle. Tuollaista rehellistä (joku voisi sanoa yksinkertaista) huumoria ei kovin monelta muulta kuskilta ole kuullut. Se on sitä Mikan charmia.
 

Oho

Senile membrane
Liittynyt
3.1.2000
Viestit
2357
Sijainti
Lounaalla
Yks ihan parhaita oli kuittaus Alesille, joka totesti runollisesti kuinka Eau Rouge (tai jotain sinne päin) läpi ajaminen kaasu pohjassa tarjosi orgasmin kaltaisen tunteen.

Kun Häkkinen kuuli Alesin kommentin oli hänen vastauksensa "Hän paskantaa housuihinsa ja sekottaa tuntemukset keskenään..."

"I think he is shitting his pants and mixing the two feelingins"

No Häkkisen välit Alesiin taisivat olla viileähköt...
 

CaPtEeNi

Pedro Picapiedra
Liittynyt
11.1.1999
Viestit
2266
Sijainti
Absurdia
"Olo on kuin kuivaksi rutistetulla sinipiialla"
On jäänyt mieleen..oliskohan jonkun kisan jälkeen 96-97 kun häkän kunto ei oikke vissiin kestäny?
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Kysymykseen, millaisia renkaita Mika aikoo käyttää kisassa: "Ne ovat pyöreitä ja mustia"
 

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Liittynyt
6.9.2003
Viestit
4275
Brasilia oisko 2001: Se kajuutta on iha hirveen lämmin, ett se on vähä sama ku olis vaatteet päällä saunass ja polkis kuntopyörää.. (nauru päälle ja..) no ei nyt ihan kuntopyörää mut kuitenki.. (ja naurua lisää)

Suzuka 2000:
Haastattelija: Startissa autosta nousi pikkase savua, mitä tapahtu?
Mika: no itseasiassa mää en tiiä mikä siin oli, mutt just enne valoja tiimistä sanottii ett autost nousee savua. Ja siin pikkase ote herppaantu sit ku kaikki valot oli vaihtumassa ett kohta joku tulee ja karjasee ett auton on tules ett hei. No mää en välittäny niistä mitää mä keskityin niihi valoihi ja paukutin täysiä ett hajotkoo vaikka sit eka mutkassa tai jossai jos hajoo..
Haast: Mutta startti oli aivan loistava. (ohitti michaelin 2. ruudusta)
Mika: No ei se aivan putkee menny just sen savun takia..
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Oho sanoi:
No Häkkisen välit Alesiin taisivat olla viileähköt...
Ai oli vai! Miksi? Ainakaan DTM-sopimuksen julkistustilaisuudessa tästä viileydestä ei ollut tietoakaan.
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Barcelona 2001 keskeytyksen jälkeen: "It's super disappointing, I mean, AAARGH, God dammit, you know, Jeeeesssus, you know..." :D
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
SamiJ sanoi:
Barcelona 2001 keskeytyksen jälkeen: "It's super disappointing, I mean, AAARGH, God dammit, you know, Jeeeesssus, you know..." :D

Onko sulla tosta se clippi? :ahem:
 

de rong

Banned
Liittynyt
17.1.2005
Viestit
3194
Tahatonta huumoria Mika sai aikaan Imolan palkintopallilla 1994 hymyilemällä kuin Naantalin aurinko.En tiedä tiesikö kunnolla Sennan tilanteesta.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Oho sanoi:
Yks ihan parhaita oli kuittaus Alesille, joka totesti runollisesti kuinka Eau Rouge (tai jotain sinne päin) läpi ajaminen kaasu pohjassa tarjosi orgasmin kaltaisen tunteen.

Kun Häkkinen kuuli Alesin kommentin oli hänen vastauksensa "Hän paskantaa housuihinsa ja sekottaa tuntemukset keskenään..."

"I think he is shitting his pants and mixing the two feelingins"

No Häkkisen välit Alesiin taisivat olla viileähköt...
Alesi: "Going through Eau Rouge is like having an orgasm."
Mika: "I think he's shitting his pants and mixing up the two feelings."

Oli mulla siguna joskus tuo.. :D :thumbup:
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
312T4 sanoi:
Alokkaana ollessani 1989 Häkkinen kävi keltalaattaisena alikessuna valistamassa meitä liikenneturvallisuudesta ja sanoi muistaakseni " ei kannata ajaa ylinopeutta liikenteessä":thumbup:

Ainoa kerta, jolloin olen nähnyt Mikan livenä muuten; hänestä jäi jotenkin semmoisen kiireisen hyväntuulinen kuva:ahem:
Tästä tulikin mieleeni, olikos JJ jossain intin liikenneturvallisuusvideossa mukana? Tämmösen käsityksen olen saanut.
 

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Liittynyt
14.4.2000
Viestit
9185
"Mä luulen, että mun pitäis päästä noista kavereista ohi, jotka oli mun edellä aika-ajossa."

Tuolla tavalla Häkä sanoi joskus ennen ensimmäistä voittoaan jopa.
 

Italiano

Member
Liittynyt
4.3.2004
Viestit
10
Alesi: "Going through Eau Rouge is like having an orgasm."
Mika: "I think he's shitting his pants and mixing up the two feelings."

:D
Mika, it's time to come back! :ahem:
 
Ylös