Suhtaudun tuttaviin tuttavallisesti, riippumatta hammasharjamerkistä tai seksuaalisesta suuntautumisesta.Miten itse suhtaudut seksuaalisesti poikkeavaan tuttavaasi?
Peesaan.:ahem:Mulla on lähipiirissä pari bi-naista (eipäs villiinnytä siellä!) ja yksi lesbo. Mun puolestani ihmiset saa sekä uskoa mihin haluavat että tykätä kenestä haluavat. Rispektiä niille jotka myös kehtaavat tunnustaa julkisesti poikkeavansa valtavirrasta. :thumbup:
Mitä nyt suotta tukahduttamaan hyvää ketjua, kun tässä ehtii vielä kysyä ainakin tuttavat luokiteltuna poliittisen suuntautumisen, ihonvärin ja suhtautumisen alkoholiin mukaan. Tekisin ainakin "häpeätkö absolutisteja tuttaviasi" -pollin, jos olisin VIP.Seuraavaksi kai tulee tiivistetympi polli: Häpeätkö tuttaviasi.
Ja lopulta: Häpeätkö kikkeliäsi?Seuraavaksi kai tulee tiivistetympi polli: Häpeätkö tuttaviasi.
Vastasitko nyt Balthazarille vai alkuperäiseen polliin...?En häpeä.Ihan sama kuhan seksiä riittää! :ahem:
Sulle kelpaa kaikki, tikapuista alkaen?En häpeä.Ihan sama kuhan seksiä riittää! :ahem:
Sama.Ei heti tule mieleen seksuaalisesti poikkeavia tuttavia, varmaan heitäkin on. Mä en vaan ymmärrä miksi mun pitäis havetä sellaisia.
Kuten ei ole myöskään tuttavapiirissäni.Ei ole suvussa homoja/lesboja.
Pysytään joo ihan lain sallimissa rajoissa.Suhtaudun muuten tähän toikkiin niin, että oletan puheenaiheena olevan nimenomaan lesbojen, homojen, biseksuaalien sekä mahdollisesti a- ja transseksuaalien. Pedo- zoo- ja nekrofiilit ovat ihan oma lukunsa. Ei sillä että pyrkisin sellaisia tuttavapiiriini hankkimaankaan.