Häpeätkö seksuaalisesti poikkevia tuttaviasi?

Häpeätkö seksuaalisesti poikkeavia tuttaviasi?

• Äänestäjiä yhteensä
    24

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Pohjuste: Mä olen ollut työpaikalla, jossa on ollut ns. julki-lesbo. Lisäksi olen pelannut joukkueessa, jossa on ollut ns. gay-mies.

Miten itse suhtaudut seksuaalisesti poikkeavaan tuttavaasi?

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Mulla on lähipiirissä pari bi-naista (eipäs villiinnytä siellä!) ja yksi lesbo. Mun puolestani ihmiset saa sekä uskoa mihin haluavat että tykätä kenestä haluavat. Rispektiä niille jotka myös kehtaavat tunnustaa julkisesti poikkeavansa valtavirrasta. :thumbup:

Edit: Mahtava polli.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mulla on lähipiirissä pari bi-naista (eipäs villiinnytä siellä!) ja yksi lesbo. Mun puolestani ihmiset saa sekä uskoa mihin haluavat että tykätä kenestä haluavat. Rispektiä niille jotka myös kehtaavat tunnustaa julkisesti poikkeavansa valtavirrasta. :thumbup:
Peesaan.:ahem:

Tää lesbo duunikaveri oli aivan sairaan mukava tyyppi. Ja kova jätkä.:eek:

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Aivan sama. Tiedä, vaikka joku niistä vielä joskus avautuis, kun on niiden kanssa hyvää pataa :D:D:D

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Homothan on tosi miehii...ja lepsot kans.

Ihan sama, mutta ei voi välttyä siltä ajatukselta että jos vaikkapa olisi jossain tilaisuudessa joku "homppeli hinkkaisi jalkaan" etteikö se saattaisi pätkän verran hävettää.

Muuten siis ihan sama millä tyylillä kuka vaan taplaa. Sen takia ei ole mitään ennakkoluuloja esmes Jacquesta tai Matxia Edit: ja Domppaa kohtaan. Ihan kivoja tyyppejä.

Viimeksi muokattu:

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Suhtaudun muuten tähän toikkiin niin, että oletan puheenaiheena olevan nimenomaan lesbojen, homojen, biseksuaalien sekä mahdollisesti a- ja transseksuaalien. Pedo- zoo- ja nekrofiilit ovat ihan oma lukunsa. Ei sillä että pyrkisin sellaisia tuttavapiiriini hankkimaankaan.

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Tietääkseni en tunne yhtään homoa tai lepakkoa.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Ei heti tule mieleen seksuaalisesti poikkeavia tuttavia, varmaan heitäkin on. Mä en vaan ymmärrä miksi mun pitäis havetä sellaisia.

Seuraavaksi kai tulee tiivistetympi polli: Häpeätkö tuttaviasi.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Seuraavaksi kai tulee tiivistetympi polli: Häpeätkö tuttaviasi.
Mitä nyt suotta tukahduttamaan hyvää ketjua, kun tässä ehtii vielä kysyä ainakin tuttavat luokiteltuna poliittisen suuntautumisen, ihonvärin ja suhtautumisen alkoholiin mukaan. Tekisin ainakin "häpeätkö absolutisteja tuttaviasi" -pollin, jos olisin VIP.

Joni

Well-known member
En häpeä. :) Ihan sama kuhan seksiä riittää! :ahem:

Trullinkaasu

Well-known member
Enpä tunne ketään homppelia saati lettua (ainakaan tiedä tuntevani). Yllättävän moni näyttää tuntevan, mitä olen lueskellut.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Suhtaudun muuten tähän toikkiin niin, että oletan puheenaiheena olevan nimenomaan lesbojen, homojen, biseksuaalien sekä mahdollisesti a- ja transseksuaalien. Pedo- zoo- ja nekrofiilit ovat ihan oma lukunsa. Ei sillä että pyrkisin sellaisia tuttavapiiriini hankkimaankaan.
Pysytään joo ihan lain sallimissa rajoissa.:eek: