Hävettääkö?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

markoj

Custom User
Tuli tosta Thunderin viestistä mieleen, että hävettääkö teitä forumilla roikkuminen ja se mitä täällä tulee touhuttua? Tietääkö omaiset, läheiset tai duuni-/opiskelufrendit forumoinnistanne totuuden, vai pitääkö asiaa salailla?

Omasta puolestani voin kertoa, etteivät tiedä koko totuutta ja vähän kyllä hävettääkin. Välillä enemmänkin.

Thunder

Vihan aiheuttaja
Ei hävetä, piti vain kertoa se, mitä tapahtui. Vai onko sinulla haluja saada hänen puhelinnumero? Et saa sellaista.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Ei hävetä Foorumilla roikkumiset eikä täällä tehnyt touhuilutkaan, muutama kaveri tietää että täällä luurailen.

markoj

Custom User
Tuleeko vielä vastauksia, vai suljetaanko ja jätetään arkistoimatta?

Ria

Jäässä
Sä vastasit jo kerran URPO!

Ja asiaan. Hävettää lailla markoj:n.
Mutta jos se on tässä vastausten välillä kommentoinu jotain minkä pitäs hävettää ja nyt piti siksi tarkentaa ettei edelleenkään hävetä. :idea:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Oon nyt opetellut. Häpeän puolesta markoj:n, Thunderin, kouvotsvonin ja Jjusbanin. Voi että kun mua ne hävettää joskus, mutta useimmiten ei hirveesti.

markoj

Custom User
Oon nyt opetellut. Häpeän puolesta markoj:n, Thunderin, kouvotsvonin ja Jjusbanin. Voi että kun mua ne hävettää joskus, mutta useimmiten ei hirveesti.
Jätät edelleen henkilökohtaisen häpeäsi muiden taakaksi?

Jellinek

Banned
Sijainti
Tiimarin tasavalta
Olishan tässä maailmassa varmaan tähdellisempääkin tekemistä kuin jauhaa samaa ...skaa jostain rataa kiertävistä purputtimista päivästä toiseen, muttei viitsi nostaa takamustaan tästä koneen äärestä, kun on kerran tähän mukavasti kaljan ja pizzan kera asettunut. :alppu:

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Mutta jos se on tässä vastausten välillä kommentoinu jotain minkä pitäs hävettää ja nyt piti siksi tarkentaa ettei edelleenkään hävetä. :idea:
No oli katsovinaan etten ollut vastannut tähän ja se on Urpo kuka niin itse sanoo.

Ria

Jäässä
Meinasin huomauttaa, että useimmat tän puolen keskustelijat on luopunu moottoriurheiluaiheisesta keskustelusta ajat sitten, mutta ehkäpä sillä radalla tarkotettiinkin sitä millä mm. Melinda homokavereineen kävi. Toisaalta silloin ois aika ikävää puhua purputtimista. :doubtful: :confused:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Meinasin huomauttaa, että useimmat tän puolen keskustelijat on luopunu moottoriurheiluaiheisesta keskustelusta ajat sitten, mutta ehkäpä sillä radalla tarkotettiinkin sitä millä mm. Melinda homokavereineen kävi. Toisaalta silloin ois aika ikävää puhua purputtimista. :doubtful: :confused:
:D

Status
Ei avoinna uusille viesteille.