AJ
Well-known member
Näin olen kuullut väitettävän.Osallistuminen kannattaa suorittaa Yleisessä pätkäkeskustelussa, se estradi ei sulkeutune koskaan!
Näin olen kuullut väitettävän.Osallistuminen kannattaa suorittaa Yleisessä pätkäkeskustelussa, se estradi ei sulkeutune koskaan!
Noita erikoispalkintoja ei ole vielä mietitty lain. Katsotaan. Katsotaan.Saanko edes olla moraalinen luuseri?Pliiiiisss. Lupaan jatkossa osallistua enemmän, yhtä paljon tai vähemmän.
Luet ääneen kirjoittamasi postaukset?Näin olen kuullut väitettävän.
Joo. Tai siis ensin sanon ääneen, mitä aion kirjoittaa. Sitten kirjoitan sen. Lopuksi luen ääneen ja vertaan, että tuliko kirjoitettua se, mitä pitikin.Luet ääneen kirjoittamasi postaukset?
Tuo ei muuten kaikissa tapauksissa toimi jos toistaa kirjoittamansa ääneen useita kertoja peräkkäin.Joo. Tai siis ensin sanon ääneen, mitä aion kirjoittaa. Sitten kirjoitan sen. Lopuksi luen ääneen ja vertaan, että tuliko kirjoitettua se, mitä pitikin.
Tohon auttaa muistin nollaus aika-ajoin.Tuo ei muuten kaikissa tapauksissa toimi jos toistaa kirjoittamansa ääneen useita kertoja peräkkäin.
Voiko tossa vaiheessa puhua enää aavistuksesta vai oliko kyse itseään toteuttavasta ennusteesta?Ennakkoaavistukseni osui oikeaan.
Kyllä se aavistus oli, en juonut missään vaiheessa ennusteetä.Voiko tossa vaiheessa puhua enää aavistuksesta vai oliko kyse itseään toteuttavasta ennusteestä?
Teeskenteleminen onkin typerää.Kyllä se aavistus oli, en juonut missään vaiheessa ennusteetä.
Päätit morsettaa A-kirjaimen ylöspäin. Onko kysessä apupyyntö ilmavoimille?
Ilmankos pyykään ei juo teetä!Teeskenteleminen onkin typerää.
Oot kuitenkin, mutta aina myöhästynytEn oo muistanut koko kisaa moneen päivään.![]()
Niinhän SÄ haluaisit asian olevan.Oot kuitenkin, mutta aina myöhästynyt![]()