Häkkinen McLarenille 2007?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Conda
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tämä alkaa jo kuulostaa melkoisen mielenkiintoiselta.. :thumbup: Niinhän se Whitmarsh kiisti de la Rosan korvaavan Montynkin. Ja vain viikon verran siitä Montoya dumpattiin. ;)

Tässä tosin ihmetyttää sekin että miksei Häkkinen itse kommentoi lain' näitä huhuja:confused:

Juzo sanoi:
Originally Posted by Rälle
Ennen kauden 2006 alkua Ron Dennis spekuloi sillä, että ensi kaudella (siis kaudella 2007) heidän tallissaan ajaa kaksi maailmanmestaria
Dennis puhui Räikkösestä...

Mielenkiintoinen lause kun mersulla oli vakavia ongelmia sen moottorinsa kanssa ennen kauden alkua.

Siis oikeesti jos joku uskoo, että Häkkinen tulee takaisin sarjaan niin ei voi kuin nauraa, tämä on taas esimerkki kuinka helposti media saa kusetettua ihmisiä. Eiköhän Häkkinen käynyt vain perus lääkärintarkastuksessa ja se siitä ja jos on testannut simulaattoria niin todennäköisesti aivan pelkästä huvista.

No mun mielestä tästä ei ainakaan enää voi sanoa juuta eikä jaata. Ei muuta ku odottaa. Porukat tyrmää ehkä liian helposti Häkän paluun. Itsekkin olen miettiny et ku Häkä puhu jo niin vakuuttavasti aikasemmi että ei aijo enää takas ykkösiin, mutta kyllähän me kaikki tiedämme miten se ihmisen mieli muuttuu.

Jotenkin vaan vaikuttaa aika jännältä tää tilanne. Siis juuri siihen suuntaan et Häkä ois vakavasti palaamassa tai sitten tää on pirun hyvää mainosta Laarenille yms. Hmmm...joku tietää totuuden;)

Formula1Fan sanoi:
Mielenkiintoinen lause kun mersulla oli vakavia ongelmia sen moottorinsa kanssa ennen kauden alkua.

Niin Dennis varmaan sotki nimet jutussa, kun pitikin sanoa Häkkinen eikä Räikkönen.

Jännäks menee kyl... Harmi kun voi joutua odottamaan vielä monta kuukautta ennen kuin tiedetään totuus... :eek!:

Conda sanoi:
Jännäks menee kyl... Harmi kun voi joutua odottamaan vielä monta kuukautta ennen kuin tiedetään totuus... :eek!:

Enpä usko, eikös Ukkelit Laarenilla ole luvanneet, että ilmoittavat jouluun mennessä toisen kilpakuljettajansa, siis Lonso ja Häkkinen

Muuten Laarenin talli ei pärjää taistelussa ensikautena.:D

Ei oo todellista.. Kyllä nyt alkaa olla sellaiset merkit ilmassa, että Mikan paluu voi todellakin olla aivan totta. Katsotaan, katsotaan... Ei tarvitse enää kauaa odotella, kun talvitestit alkavat ja jos Mika tosiaan on palaamassa, on testiradalla taatusti ensimmäisenä McLaren ja sen ohjaamossa mies, jonka kypärässä lukeeMIKA.

No ei nyt hötkyillä.. Itse uskon, että jotain tehtävää Mikalle kartoitetaan, mutta minkälaista on toinen juttu. Onko tämä vain pr-temppu, jolla McLaren saa mukavasti media aikaa? Voi olla, tai sitten ei.

Maikkari poisti sivuiltaan kokonaan artikkelin, jossa kerrottiin Häkkisen lääkärintarkastuksesta..? :confused:

Gessle sanoi:
Maikkari poisti sivuiltaan kokonaan artikkelin, jossa kerrottiin Häkkisen lääkärintarkastuksesta..? :confused:
Sporttila valmistelee omaa vastaiskua?:)

Viimeksi muokattu:
Heikki palasi lomalta mutta ei uskalla ottaa kantaa kuumaan aiheesen, vaan teki perinteiset Kimi-Ferrari juttunsa.