Olisit toki tullut korjaamaan meidät ajoissa. Sulla kun on vissiin suora linja Mäkin radioliikenteeseen, oletan?Oberfeldwebel sanoi:Osa osaa erottaa totuuden huhuista, osa ei näämä edes halua yrittää osata.
Olisit toki tullut korjaamaan meidät ajoissa. Sulla kun on vissiin suora linja Mäkin radioliikenteeseen, oletan?Oberfeldwebel sanoi:Osa osaa erottaa totuuden huhuista, osa ei näämä edes halua yrittää osata.
No johan se on moneen kertaan sanottu, että Hamiltonin ajotyyli sopii paremmin Bridgestonen renkaille, joita hän käytti myös viime vuonna GP2:ssa kuin Alonson ja myös Kimin.Rapu-70 sanoi:Hamiltonia hehkutan vielä sen verran, että äijän menestyminen tähän malliin tuhoaa mielestäni sen argumentin, että kuskeilla olisi jotain vaikutusta autojen kehitystyöhön. On vaan hyväksyttävä se, että kuskin tehtävä on ajaa autoa mahdollisimman lujaa ja toimia maskottina tallin hengenluojana sekä sponssien ilmaisen viinan juotatustilaisuuksissa.
Vai väittääkö joku vakavalla naamalla, että GP2:sta loikannut rookie on ylivoimainen F1:sten aerodynamiikan ja elektroniikan asiantuntija ja pystyy kertomaan selkeästi tallin tyhmille insinööri-mekaanikoille mitä nippulaa autossa pitää kääntää että päästään kovempaa pystyen samanlaisiin suorituksiin kuin sarjan kaksinkertainen maailmanmestari?
En minä ainakaan väitä mitään että Hamilton olisi hyötynyt viime vuoden GP2:sta ajattuaan Bridgestoneilla, se oli pelkkä sivuheitto. Mutta sanovathan kaikki asiantuntijat ettei nykyisillä renkailla voi ajaa kuten viime kaudella Michelineillä. Se kärsivätkö Alonso ja Kimi tästä kovinkaan paljon onkin toinen juttu.Revolt sanoi:Siksi koska joku sen nyt on vain keksinyt ainoaksi mahdolliseksi selitykseksi sille, että Räikkönen on hitaampi kuin Massa ja Alonso tasavauhdissa Hamiltonin kanssa. Sitten kaikki ovat alkaneet hokea sitä kuin jotakin pyhää mantraa.
Voiko mitään naurettavampaa olla kuin, että Hamiltonin vauhtia selitellään sillä, että hän ajoi viime vuonna GP2:ssa (siis ERI luokassa!) Bridgestone-merkkisillä renkailla? No ei voi. En ymmärrä, miten kukaan voi vakavalla naamalla tuollaista väittää. Hmm... Toisaalta. Jos tuo pitäisi paikkansa niin minäkin voisin olla ykkösissä tänä vuonna kova sana. Autossani nimittäin on kuin onkin Bridgestonen kiekot. :alppu:
Kyllä se vaan on niin että tämä nykyinen LcMären on Kimin kehitystyön tulosta. Ja taas Espanjan ihmemies hyppää vain valmiiseen pöytään ja korjaa hedelmät.Rapu-70 sanoi:Hamiltonia hehkutan vielä sen verran, että äijän menestyminen tähän malliin tuhoaa mielestäni sen argumentin, että kuskeilla olisi jotain vaikutusta autojen kehitystyöhön. On vaan hyväksyttävä se, että kuskin tehtävä on ajaa autoa mahdollisimman lujaa ja toimia maskottina tallin hengenluojana sekä sponssien ilmaisen viinan juotatustilaisuuksissa.
Vai väittääkö joku vakavalla naamalla, että GP2:sta loikannut rookie on ylivoimainen F1:sten aerodynamiikan ja elektroniikan asiantuntija ja pystyy kertomaan selkeästi tallin tyhmille insinööri-mekaanikoille mitä nippulaa autossa pitää kääntää että päästään kovempaa pystyen samanlaisiin suorituksiin kuin sarjan kaksinkertainen maailmanmestari?
Samalla logiikalla Ferrari on 7 kertaisen maailmanmestari varma tuloksen tekijä auto, johon Kimin pitäisi hypätä ja korjata Schumin hedelmät helposti ja vaivattomasti.Mediaprofeetta sanoi:Kyllä se vaan on niin että tämä nykyinen LcMären on Kimin kehitystyön tulosta. Ja taas Espanjan ihmemies hyppää vain valmiiseen pöytään ja korjaa hedelmät.
Peesaan tätäazai sanoi:Samalla logiikalla Ferrari on 7 kertaisen maailmanmestari varma tuloksen tekijä auto, johon Kimin pitäisi hypätä ja korjata Schumin hedelmät helposti ja vaivattomasti.
'Bullshit' - Penn&Teller
Ai oikein todistettu? Mielelläni kyllä näkisin niitä todisteita, eli heitäpä linkkiä. Todisteeksi ei sitten kelpaa jonkun "asiantuntijan" arviot.DaSilva sanoi:Tottakai Ferdando (IL huom) ja Kimi kärsii renkaista, se on todistettu kai aikoja sitten?
Kubiza = kuski > "asiantuntija"Revolt sanoi:Ai oikein todistettu? Mielelläni kyllä näkisin niitä todisteita, eli heitäpä linkkiä. Todisteeksi ei sitten kelpaa jonkun "asiantuntijan" arviot.
Uusi talli, uusi auto, uudet renkaat...Ihan järkeä käyttämällä luulisi asian olevan selvä.Revolt sanoi:Ai oikein todistettu? Mielelläni kyllä näkisin niitä todisteita, eli heitäpä linkkiä. Todisteeksi ei sitten kelpaa jonkun "asiantuntijan" arviot.
Kimi ei ole Alonsoazai sanoi:Samalla logiikalla Ferrari on 7 kertaisen maailmanmestari varma tuloksen tekijä auto, johon Kimin pitäisi hypätä ja korjata Schumin hedelmät helposti ja vaivattomasti.
'Bullshit' - Penn&Teller
Mediaprofeetta sanoi:Uusi talli, uusi auto, uudet renkaat...Ihan järkeä käyttämällä luulisi asian olevan selvä.
Myönnät siis epäsuoranaisesti Alonson olevan tässä suhteessa parempi kuljettaja? Nyt on maailmankirjat sekaisin :eek!:Mediaprofeetta sanoi:Kimi ei ole Alonso
Näin myös tapahtui ja Satokin nöyryytti Alonsoa vielä. Koska aletaan puhumaan Alonson potkuista, kun pr-neekeri rookie peittoaa hänet mennen tullen?hara-kimi sanoi:Hamilton voittaa tänään suvereenisti johtaa paalulta ruutulipulle ja Alonson itku alkaa. Voin nähdä jo silmissäni AS:n ja muiden espanjalaisten lehtien itkuvirret ja valitukset