Jason Voorhees sanoi:
Alonso on muutenkin tänä vuonna muuttunut melko paljon. Rellulla kaveri oli välillä ylimielinen vähästä riemastunut tyyppi, joka lähinnä kruisaili autollaan radoilla kuin Nelson Piquet aikoinaan odottaen vastustajan epäonnea ja sitä kautta voittaa kisa, ja maailmanmestaruus.
Nyt kaveri laskeutunut maan pinnalle ja on rauhallisempi. Lisäksi kaveri yrittää lähes koko ajan väkisin ja menee sitä kautta usein pihalle, mutta voittaa kisojakin ihan ajamalla.
Kimikin on muuttunut mennessään Ferrarille. Hänestä on tullut entistä rennomman oloinen, eikä haastatteluissakaan tuu pelkästään niitä "emmä tiiä" tai "ei mua kiinnosta" -tyylisiä lausuntoja. Hän tuntuisi olevan entistä avautuneempi medialle, eikä taida edes ryypätä missään baareissa, niin kuin päivä- ja juorulehdistä olemme tottuneet lukemaan.
Jaa, vai rauhallisempi... Minun mielestä näyttäisi, että Alonso alkaa olemaan aika hajalla ja riitantunut koko tallin kanssa.
Itse luulisin Alonsolla tympäsevän lähinnä sen, että Rellulla hän oli selvä ykköskuski, lähestulkoon jumala, mutta joutuu nyt tyytymään tasaväkiseen kohteluun tai ehkä jopa hivenen kakkoskuskin rooliin ja sehän ei espanjalaista matadoria miellytä.
Siitä olen kyllä aivan samaa mieltä, että tällä kaudella Alonso on joutunut tekemään töitä tulosten eteen, ei pärjääkkään enään samanlaisella kruisailulla kuin Rellulla.
Kimi on kyllä piristynyt huomattavasti, kun on vaihtanut tallia. Taisi Kimilläkin ollaa jo vähän ongelmia Ron:in kanssa, Ron:han esitti tällä kaudella jotain syytöksiä viime kaudesta Kimiä kohtaan johon Kimi vain totesi, että aivan sama miten hän olisi ajanut viime kaudella, kun vehkeet eivät ikinä kestäneet...
Räikkösen kommentit mahtavan suoria, ei turhia selittelyjä vaan sanoo niikö asia on ja tunnustaa myös omat virheensä... :thumbup:
En kyllä yhtään ihmettele, että jos turhautui McLarenilla, koska auto levesi aina. Mielestäni teki aivan oikein kun vaihtoi tallia ja uskon, että nousee Ferrarilla vielä maailmanmestariksi, jos ei tänä kautena niin tulevaisuudessa...