Hamilton vs Alonso

Juzo

Well-known member
Sijainti
Taipalsaari
kasper sanoi:
Vittu toi Hamiltonin faija on ärsyttävä. Pitäis vaan sen mustan turpansa kiinni. :mad_old: :mad_old: :mad_old: Tuntuu omivan vähintään puolet poikansa menestyksestä vaikka on kai lähinnä kuskannut tätä karting-radalle. Kimin, Mikan ja Heikin faijat sentään teki kahta duunia että poika sais ajaa.
Heh, Anthony Hamilton joutui välillä tekemään kolmea työtä.

talakem

Iltalehden toimitus
Juzo sanoi:
Heh, Anthony Hamilton joutui välillä tekemään kolmea työtä.
En epäile! Oliko edes ulkovessaa?

Käsittääkseni Hamilton on ollut Dennisin lellikki jo yli kymmenen vuoden ajan...

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mua ärsyttää suunnattomasti että ne näyttää sitä isä-Hamilttonia koko ajan virnuilemassa siellä tv:ssä.:mad_old: :jaska:

Samalla tavalla ärsytti Häkkisen aikana, kun luunaama-Erja oli koko ajan kuvissa.:yuck:

Nelssoni

Well-known member
Moe Szyslak sanoi:
Mua ärsyttää suunnattomasti että ne näyttää sitä isä-Hamilttonia koko ajan virnuilemassa siellä tv:ssä.:mad_old: :jaska:

Samalla tavalla ärsytti Häkkisen aikana, kun luunaama-Erja oli koko ajan kuvissa.:yuck:
Ja Massan isä on kans aika paha.:thumbdown

V12

Well-known member
Kyllähän niitä mummoja/isiä/äitejä/vaimoja voi joskus vähän vilauttaa, mutta nimenomaan vähän. Kyllä se A.Hamilton on nähty jo ja nyt se on haastamassa riitaa Alonson isin kanssa.

Ronzo

Sir
Kuten toisessa topicissa jo mainitsin, A. Hamilton helvettiin sieltä varikolta. Tai jos sen nyt jostain syystä täytyy olla pitämässä poikansa kädestä kiinni niin olkoon kisalähetysten aikaan motorhomessa. Ei siellä kenenkään muun vanhemmat pörrää ja tuo alkaa näyttämään Lewiksen puolesta aavistuksen nololta. Mihin se sitä faijaansa tarvitsee siellä? Perseensä pyyhkimiseen?

Ei näin. :jaska:

Misa1

Flying finns
Sijainti
Helsinki
Mun mielestä osa täällä voisi siivota kieltään! Kommentit ovat ala-arvoisia, naurettavan lapsellisia ja typeriä :nope:

Just tämän takia täällä ei juuri tee mieli enää edes hengailla! Prkl opetelkaa tavoille!:mad_old:

yhdysvallat

Well-known member
Ronzo sanoi:
Kuten toisessa topicissa jo mainitsin, A. Hamilton helvettiin sieltä varikolta. Tai jos sen nyt jostain syystä täytyy olla pitämässä poikansa kädestä kiinni niin olkoon kisalähetysten aikaan motorhomessa. Ei siellä kenenkään muun vanhemmat pörrää ja tuo alkaa näyttämään Lewiksen puolesta aavistuksen nololta. Mihin se sitä faijaansa tarvitsee siellä? Perseensä pyyhkimiseen?

Ei näin. :jaska:
Eikös se oo Lewiksen manageri? Ihan hyvä syy olla varikolla

Doubtful

Banned
Rip3 sanoi:
Eiköhän pian tule kuva jossa Bernie pitää kättä Hamiltonin munilla, on ollut tapana suosikkipojujen kanssa:eek!:
:yuck: :yuck: No nyt ainakin tiedetään se, että Kimi ei oo kovin korkealla noissa kabineteissa.

Timppa78

License to SPY
Sijainti
Täällä
Iltasanomat sanoi:
Hamilton: Olen yhtä jäätävä kuin Kimi
9.10.2007 13:25

Formula ykkösten MM-sarjaa johtava Lewis Hamilton väittää, että hänen kanttinsa kestää kilvassa maailmanmestaruudesta Brasilian päätöskisassa puolentoista viikon päästä.

- Olen ollut näissä paikoissa ennenkin ja pystyn hoitamaan homman paineista huolimatta, Hamilton sanoi brittimedialle eilen ja viittasi mestaruusvuoteensa GP2-sarjassa.

Hamilton johtaa GP-sarjaa neljän pisteen erolla tallikaveriinsa Fernando Alonsoon. Kimi Räikkönen kyttää seitsemän pisteen päässä ennen Interlagosin ratkaisukilpailua.

Hamiltonin mukaan Räikkösen maine jäämiehenä on ansaittu - mutta myös brittikuski kuuluu samaan kylmäveristen kuskien joukkoon.

- Kimiä pidetään jäämiehenä, mutta myös minun korvien välini on samaa osastoa. Kimi ja Fernando ovat kokeneempia, mutta tunnen itseni - pinnani ei petä, ja olen toipunut Kiinan kisan keskeytyksestä, Hamilton jatkoi.
Joo, siltähän se siellä Kiinassakin näytti :D

Trullinkaasu

Well-known member
1. Ei ole olemassa kuin yksi Kimi Räikkönen, jääpuikko, toimittajien katastrofi.

Elwis on yhtä kuuma kuin kiehuva pata. Häpeällistä verrata itseään Kuningas Kimiin. :thumbdown

odetus

Well-known member
Joo, Kiinassahan se tulikin selväksi että tosi jäämiehiä ollaan..., eikä oma kehu haise taaskaan yhtään.

Mediaprofeetta

Well-known member
Sijainti

Just tämän takia täällä ei juuri tee mieli enää edes hengailla! Prkl opetelkaa tavoille!:mad_old:
Ilmeisesti tällä forumilla saa kirjoittaa typeriä ja rasistisia kommentteja kunhan vaan lisää viestiin hymiön.

Astigma

Member
Taitaa Hämis olla turhankin viilee, kun autokin tuntuu kuin jäällä ajaisi: "Hamilton: Kuin jäällä ajaisi"

Tai sitte se oli Kimi, joka jäädytti Lewiksen tien...