Hampailemisen lääkäri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miguel
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Millaisia tunteita sinussa herää, kun istahdat hammaslääkärin tuoliin?

• Otan pienet nokkaunet tuolissa hoidon aikana

Äänet: 30 24,6%
  • Pelkään vietävästi

Äänet: 29 23,8%
  • Pyydän aina puudutuksen, jos porataan

Äänet: 50 41,0%
  • Mua ei voi puuduttaa

Äänet: 13 10,7%
  • Jätän menemättä joskus lääkäriin

Äänet: 16 13,1%
  • Minulla ei ole reikiä

Äänet: 35 28,7%
  • Vitkuttelen lääkäriin menoa, kunnes on pakko mennä

Äänet: 52 42,6%

• Äänestäjiä yhteensä
    122
Kun mä kävin viimeksi hyysugienistilla niin se oli jäbä. Ja oletettavasti homo. Tarina päättyi ihan onnellisesti.

Niinpäs muuten tuleekin, tai ainakin mulla tuli.

Vieläpä kainosti pyysi josko kääntäisin päätäni häntä kohti ja niinhän se oli poski tississä sitten.

Hyvä vinkki on myös huudahtaa: KATO LINTU tms, jolloin hoitaja/hykieenisti joutuu kääntymään jakkaralla, ja saat siitä tuuttia suuhun.:o

Vieläpä kainosti pyysi josko kääntäisin päätäni häntä kohti ja niinhän se oli poski tississä sitten.

Tasan ei käy onnen...mua käskettiin kääntää päätä toiseen suuntaan kun yritin tissin lämpöä hakea. Ohjeisti myös että mun pitäis vähän tsempata. En tiedä tarkoittiko elämässä yleensä. No eipähän jääny mitään hampaankoloon.

Eilen työnsi taas instrumentteja suun täyteen ikeniin saakka. Mentiin pienehkön reiän vuoksi ilman puudutusta. Kestin sen kuin Iida Ketola ikään.

Pulssista tulee kohtsillään lähete viimeisen viisauden hampaan poistoon.

Semmonen opetus tässä nyt on, että hammaslääkärikäyntejä ei kannata jättää viiden vuoden päähän. Tulee muuten hulppea lasku - vaikkei noi ihan halvimmatkaan yksityiset mitään älyttömiä maksa, mutta jos paikataan sellainen 5-7 reikää, joista pari vähän isompaa, sitten on suuhygienistillä hammaskivenpoisto ja vielä ienongelmat siihen päälle jotka eskaloitua puudutusaineallergiasta johtuen ilmeisesti...

Joulukuusta 2013 saakka olen lähes kahden viikon syklilä penkissä istunut. Kohta puoli vuotta jo... ja meinasi kutsua uudelleen tarkastukseen taas vuoden vaihteessa. Eihän tässä helvetti kohta muuta ehdi kuin istua hammaslääkärin tuolissa, palkkatulotkin voi siirtää suoraan hänen tililleen ja viedä makuupatjan odotushuoneeseen.

Ennen viikonloppua särki yhtä hammasta aivan saatanasti. Join sitten viikonloppuna viinaa aivan saatanasti ja ei ole särkenyt enää laisinkaan.

Jerry on kyllä parasta antia mitä F1-Forum on kakkosni...uuuusista hahmoista pitkään aikaan saanut.

Iso8:ia on kyllä hieman ikävä.

Huh huh. Nyt on pahan tuntuinen meno oikealla alaleuassa. Tuntuisi siltä, että muutama vuosi sitten paikattu hammas on ryhtynyt paikan alta ongelmoimaan. Eilen ilmaantuivat ensimmäiset vihlomiset, illalla meni jo paikoin sietämättömäksi. Aamulla kaikki vaikutti olevan taas hyvin, kunnes päivän edetessä on pikku hiljaa jomotus vallannut koko oikean puolen kasvoista. Jännä tunne, ikään kuin olisi poskiontelontulehdus mutta hammasperäisenä. Huomenna lekurille.

Hampaat ovat samalla tavalla kummallinen luonnon VHS-kasetti kuin polvet. Evoluutiolla tuntuu olevan paikoitellen homma pahasti kesken. Saatana.

Hampaat ovat samalla tavalla kummallinen luonnon VHS-kasetti kuin polvet. Evoluutiolla tuntuu olevan paikoitellen homma pahasti kesken. Saatana.

Kait nää systeemit, kuten polvet ja hampaat on suunniteltu sen mukaan että käyttöikä ois siinä jossai kolmen - neljänkympin tietämillä ja sitten pistetään multiin. Ei oo evoluutio ehtiny perään siihe kui vanhaks nykyjengi elää, eikä hampaiden osalta siihen motä kaikkee paskaa me suuhumme työnnetään.

Perkeleen evoluutio. Turpaan. Homo.

Kaikkeen ympärtty sokeri kai se hampaat tappaa. Metsästäjälkeräilijöillä ne kului loppuun, kun vedettiin hiekkaisia juuria naamaan.

Kyllähän siinä tuolissa oleminen aina kuumottaa. Laseja on toki mukava pitää, yritän uppoutua heti omiin maailmoihini ja toivoa parasta.

Viisaudenhammas-operaatiota taidan lykätä ja paljon. Ei vaan kiinnosta moinen. Muuten hampaani voi kyllä ihan hyvin.

Parasta hammaslääkärissä on, kun se hoitaja ujuttaa nänniä sun suuhun siinä kurkotellessa.

Ens maanantai on tuskan päivä. Reiän paikkaus :nope:
Muutenkin ns. "paskaviikko" tulossa, niin oikein sopiva kyllä on sen aloituskin.