Hankintoja!

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
no ei tietenkään, tuohan on vain omaksi iloksi, tuolla kun ei kuljetakaan ihmisten ilmoilla :)
No en mäkään käytä mattamustaa kypärää kuin kotona omaks iloks. Prätkäillessähän mulla on kirkkaan oranssi kypärä vaaleenpunasilla raidoilla!! EIKU... :eek:EI OOKKAAN!!
 

Makkonen

Guest
Kypärää kun hommasi, niin ei ollutkaan ihan helppo homma kun käyttää rillejä. Karsi muutaman hyvän vaihtoehdon poies.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Paahtoleipää, Kotimaista kurkkua, Lapinlihan meetwurstia, Piltti ja Bona lastenruokia,
1 kg sokeria, erimakuisia Viiliksiä, Bulgaria jogurttia, Jäävuorisalaattia, Kirsikoita,
Sika-Nauta jauhelihaa, 1 L tuoremehua ja omenoita.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Sata metriä 125x22mm lautaa, kakkosnelosta nelisenkymmentä metriä ja pussillinen torxi-ruuveja.
 

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Liittynyt
20.8.2000
Viestit
6979
Sijainti
Denver
Ja vielä jatkuu, posti toi tullessaan iipei-hankinnat: juomateline sekä 2 spraypulloa nahanhoitomömmöä.


+
x2
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Mentalwearista t-paita, koska olen tuleva Miss Keski-ikäinen Jakomäki :cool:



Poikaystävälle otin "Heavy Mental" -paidan. Vaikka "Relationshit" olis voinu kans olla kuvaava :rolleyes:
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
silmälasit

Jotain outoa näissä on kun näyttävät ihan kieroon.
 

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Liittynyt
20.8.2000
Viestit
6979
Sijainti
Denver
Vidu, toihan on kuin mun vanhasta CLK:sta. Pumpattavat penkit ja kaikki.
Ja toi mukiteline on loistava. :thumbup:
Toi teline on ihan ykkönen kyllä, vaikka olinkin vähän skeptinen kun näin häkkyrän irrallaan. Loistava on:thumbup: Toi ei ole mun auto, tempasin vaan kuvan pikaisesti netistä, mulla on Avantgarde-malli eli vedut on mustaa eikä würzeliä niinkun tossa. Penkkien saumaputket ovat myös vähän itse nahkaa vaaleammat.
 

Makkonen

Guest
Hommasin puukon. Nyt voin alkaa veistelemään pajupilliä.
 
Ylös