Tolerantti
Well-known member
Ööh... koulussa opetettiin, että ihmisnaaraan raskaus kestäisi huomattavasti pidempään?Elo-syyskuun vaihteessa tekemäni hankinta todentuu huomenna! :thumbup:
Ööh... koulussa opetettiin, että ihmisnaaraan raskaus kestäisi huomattavasti pidempään?Elo-syyskuun vaihteessa tekemäni hankinta todentuu huomenna! :thumbup:
Miksei muuten julkinen puoli tehnyt niin, että olisi antanut hintojen nousta rauhassa ja viivästyttää muita kuin pakollisia rakentamisiaan taantumaan..tai ainakin tilanteen normalisoitumiseen?Tsemppiä Pöhkö!
Eikä se rakennuspuolen taantuma voi loputtomasti kestää. Firma säästöpoltolle, ja kun parempi aika taas koittaa, niin täydet tulet kattilaan!
No kokemukset on korvaamattomia eikä se työkaluläjäkään varmaan kovin pahasti happane vaikka välillä pienemmällä käytöllä olisikin.Olisi kannattanut olla palkkatöissä kokoajan. Eihän tästä firman aloituksesta jäänyt kolmessa vuodessa kuin kokemuksia ja läjä työkaluja. :jaska:
Muutama maksettu mainos roikkuu puhelinluetteloissa ja netissä vielä aikansa.
Sama tuote tuli itsekkin hankittua:alppu:...itse aiheeseen, eli hankintoihin:
Hyvää settiä. :thumbup:
Miks ostit rikkinäisen kuvan?
:doubtful:Miks ostit rikkinäisen kuvan?
Mulla näkyy näin:doubtful:
Nynnäkyy.Jännää, kokeillaas uudestaan eri lähteestä kaivetulla kuvalla, vaikkei tolla nyt niin kauheeta merkitystä olekaan:
Tool: 10000 Days
Kävi mulla ekaks mielessä että geiloord oletti mun ostaneen tavan jewelcase-version levystä ja siksi hymiökyselin. Toi ostamani on se sellainen jossa on tukevat pahvikannet ja niissä linssit, joiden läpi katsomalla näkyy kansivihon stereokuvat kolmiulotteisina.
Loisto levy. Vaatii kovasti kuuntelua, mutta toolimaisesti paranee ja selkeytyy ajan kanssa. Lateralus kyllä kuitenkin edelleen mulle Se Tool levy.Jännää, kokeillaas uudestaan eri lähteestä kaivetulla kuvalla, vaikkei tolla nyt niin kauheeta merkitystä olekaan:
Tool: 10000 Days
Kävi mulla ekaks mielessä että geiloord oletti mun ostaneen tavan jewelcase-version levystä ja siksi hymiökyselin. Toi ostamani on se sellainen jossa on tukevat pahvikannet ja niissä linssit, joiden läpi katsomalla näkyy kansivihon stereokuvat kolmiulotteisina.
3 vuotta tässä sillon tällön yrittänyt kuunnella enkä saa oikein juonesta kiinni vieläkään. :alppu:Tuohon työkalu-bändiin voisi joskus koettaa tutustua. Ei vissiin niitä helpoimpia.
Eikä noista silloin tällöin kuuntelemalla taida koskaan saadaakaan. Kokemusta on. Lateralus kyllä toimii ihan kivasti.3 vuotta tässä sillon tällön yrittänyt kuunnella enkä saa oikein juonesta kiinni vieläkään. :alppu:
Ei VR voi lentää.Lento.