Hankintoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Matxi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt vituttaa ja raskaasti. Olen pidätellyt tätä koko päivän, mutta nyt ryöpsähtää :ahem:

Ostin taannoin Audioon rähinäputken ja tänään se asennettiin aamulla paikalleen tuossa vakipaikassa. Ja jumankeuta, EI YHTÄÄN ISOMMAT ÄÄNET :mad: Mistä mä oikein maksoin kun pöntön tilasin, elämäni on nyt kyllä pilalla. :thumbup:

Nyt vituttaa ja raskaasti. Olen pidätellyt tätä koko päivän, mutta nyt ryöpsähtää :ahem:

Ostin taannoin Audioon rähinäputken ja tänään se asennettiin aamulla paikalleen tuossa vakipaikassa. Ja jumankeuta, EI YHTÄÄN ISOMMAT ÄÄNET :mad: Mistä mä oikein maksoin kun pöntön tilasin, elämäni on nyt kyllä pilalla. :thumbup:
Ei kait turbomottiin ääniä kovin herkästi saakaan.

No saatsmankeli: tartteeks tässä ostaa joku japanialainen että auto pörisee stondikkaasti vai sahata katalysaattori pois välistä?
Vanha kunnon välikoppa-esko ja peltipakosarja. :ahem:

Kyllä lähtee. Ääntä.

Ääh.. Paska homma. Poraat pari reikää pönttöön niin johan alkaa rähisemään.

Vanha kunnon välikoppa-esko ja peltipakosarja. :ahem:

Kyllä lähtee. Ääntä.

No, meidän nyt tarttee luultavasti valita sen välillä että kuunnellaanko espanjalaista vai unkarilaista reilun viikon päästä ;) Riippuu öö ruzista :D

Tosa Audiossa on nyt BSR:n eli suoraan sanottuna "erään muun valmistajan" palikat katista eteenpäin.

Ens keväänä vaihdatan katin ja downpipen isommaksi ja samalla stage 2:si softan. Sitten alkaa taas tapahtumaan :ahem:

Kyllä sillä nytkin sateella luistonesto vilkkuu kun iskee lämän pohjaan.
Ihan hyvin ehtii sopivaan rakoon jonossa - nam ;)

Pinaattikeiton ohella tarttui ABC:n kassalla hihaan Black Sabbath - Iron Man ko(ko)oma CD. En yleensä harrasta tälläisiä, mutta nyt lankesin...

Pari tilausta.

Toi:

ROK088-netti-500x500.jpg

Ja sit suunnilleen tollanen:

Gag_Ball_Black.jpg

Molemmat tulivat.
Maukka Perusjätkä oli lievä pettymys, vaikkei odotukset olleetkaan kovin korkealla. Perussuomirokkia, hyvässä ja huonossa.
Gagball vaikuttaa ihan toimivalta. Ei sitä ehditty ku vähän testata, mutta suhteellisen hyvin se estää turhat valitukset.