Hankintoja!

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Tommosen tekee itekki lastulevystä ja eskortin flektistä.

Kävi kerran sillee, että kattelin sängyssä leffaa tai sarjaa miniläppäristä. Noh, nukahin sitte siihen ja aamuyöllä, kun heräsin oli miniläppäri ajautunut tyynyn alle. Ei edes ollu virransäästö- tms. tilassa vaan ihan täysillä hurisi. Oli joltisenkin lämmin vekotin ja ihme ettei tuosta kärvähtäny lopullisesti. Pelastus oli luultavasti se, että on jo vanha ja tehoton kapine.
Samaa mieltä oli kaverini. Silti ostin valmiin tuollaisen. :frank:
 

Örfil

Guest
Arvatkaa mitkä ostan 25.11.2011 aamulla klo 11:00 paikallista aikaa 2 kpl ja mitä ne maksaa? Oikein arvanneelle heihei merkki.
 

Örfil

Guest
Kaikki väärin. Ostan kaksi olutta ja ne maksaa 100 rupiaa rannalla tarjoiltuna. Slug oli sentään oikeassa valuutassa :thumbup:
 

Örfil

Guest
Mitä, olenko mä lähdössä reissuun, enkö ole maininnut jo asiasta :eek!:
NYT LOPETAN!
 

Örfil

Guest
Aiemmin hankkimani Andy Timmons plays Sgt Pepper saapui - vaimo saamari panttas sitä iltaan saakka ja antoi sen nyt hetki sitten vasta räpylään :D Tiesi kekkuli että olin odottanut sitä jo yli kolme viikkoa ja odotin tätä kuin kuuta nousevaa! Naama muikeena huuteli olkkariin just ja sanoi "ai niin, postissa tuli aiemmin tälläistä".

Mukana tuli kuva bändistä kera nimmareiden. Kyllä Timmons on yks aurinkokunnan parhaita kitaristeja. Kliden jälkeen vasta toki ;)
 

Örfil

Guest
Niin, tämä on instrumentaali CD eli vaatii soittajilta hieman enemmän kuin normaalisti.
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6760
Sijainti
Täällähä mä
Uus näppis mallia erittäin bulkki. Olis tahtonu hieman parsemman , mut rikkosin sen kuitenki. Nyt taitaa olla ainaki 5 näppis puolentoista vuoden sisään.
 
Ylös