Hankintoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Matxi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kotiteollisuus_DEMO_pakkaus.jpg

Entisen 2M/1M ADSL:n sijaan 5M/1M ADSL.
Ennen hinta 33€/kk, nyt sitten 39€/kk. Paitsi että ensimmäiset 6kk saa vanhan hinnalla eli nopeudennosto ei maksanut vielä mitään.
Syksyllä aion nostaa sitten vielä nopeusluokkaan "Max" joka antaa sitten sen mitä piuhoista kykenee. Se maksaa 45€/kk.

Ennen hinta 33€/kk, nyt sitten 39€/kk. Paitsi että ensimmäiset 6kk saa vanhan hinnalla eli nopeudennosto ei maksanut vielä mitään.
Syksyllä aion nostaa sitten vielä nopeusluokkaan "Matxi" joka antaa sitten sen mitä piuhoista kykenee. Se maksaa 45€/kk.

Soot nopeempi kuin ajatus sitte!

Syksyllä aion nostaa sitten vielä nopeusluokkaan "Max" joka antaa sitten sen mitä piuhoista kykenee. Se maksaa 45€/kk.
Melko kallista.

Melko kallista.

on, ottaen huomioon jotta itse maksan 39€, tällä hetkellä näyttää tämmöstä nopeutta
1286560020.png

Speksien mukaan 100/ jotain(en muista). 93.xx oon downloadiksi tuossa speedtestissä saanut, tuossa 40n tienoilla on pyörinyt sen jälkeen kun on kaksi NAT:ia välissä..

... niin lisäksi tässä on tallentava digiboksi - samaan hintaan.

Viimeksi muokattu:

Melko kallista.

No on. Itse maksan 10M/1M -liittymästä 24€.

Semmosta se on täällä landella kun neliökilometrilla on himpan verran vähemmän asukkaita ja piuhojen vetäminen muka maksaa enämpi. :D

Kona Jake 2010

jake2010.gif

ovh. 899,- jota en maksanut edes varusteiden kera. Torstaina hakemaan ja sitten munat vaahdossa sotkemaan, elikkäs polkemaan, elikkäs liikkumaan polkupyörällä.