Hankintoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Matxi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tää vaikuttais mun seuraavalta puhelimelta. Tonne kitkuttelen noksupaskalla.
Kuvan perusteella kestää ruoansulatuskanavan.

110811_galaxy_xcover.jpg

Ihan hevonpaskaa taas selität!

Ei tässä ketään olla tuomitsemassa. Turhaan hyökkäät minun kimppuun. Mulle on yks hailee mihin ajattelit kännykkäsi tunkea, siis olettaen että se ei loukkaa minun koskemattomuuttani.

Ei tässä ketään olla tuomitsemassa. Turhaan hyökkäät minun kimppuun. Mulle on yks hailee mihin ajattelit kännykkäsi tunkea, siis olettaen että se ei loukkaa minun koskemattomuuttani.

Jannu ei tajunnu vitsiä! ONNETONTAH!!! Hevosen suoleen tommoset!

Hankin Tojaa!

39903_141465179208659_100000355322591_277381_8185436_n.jpg

Toja levyä esim. sokkelissa

Hieno tuote. Ei pala ja eristää hienosti lämpöä, paitsi ettei toteuta kumpaakaan!

Kaveri tuossa taannoin huuli pyöreänä kohkas mulle käyneensä seuraavanlaisen keskustelun, kun joku tuote-esittelijä heille tarjosi tämmöistä "uutta tuotetta":
(Kaveri) -"Toihan on Toja-levyä"
(Myyjä) -"Ai mitä?"

Hieno tuote. Ei pala ja eristää hienosti lämpöä, paitsi ettei toteuta kumpaakaan!
Että vähän samantapaisia kuin venäläiset persereijänsuristimet.

Bret Easton Ellis - American Psycho
Näytä liitetiedosto 15962

On käynyt mielessä, että vois ton kirjan (suomenkielisen version) lukea uudestaan. Nyt voi sitten samantien hoitaa uusintaluennan englanniksi.

Todella hieno!

Näytä liitetiedosto 15965

Tämä on napalävistyskoriste.

Ei, ei ole minun navassa kiinni enkä aio naaraan napaan ruuvata, ruuvaamaan putkea voisin kyllä. Tässä ajatuksena oli tehdä tuohon pallukaisen ympärille jonkinlainen pieni rengas ja sitten siitä kehittää kaulaketju, jonka aion sitten kanniskella.

Kyseessähän on mahtava kasvi, jolla voi tehdä miltei mitä vaan!

"Myydyntöjä" toikkiin vastaus: sekalaista musasälää. Soittokämpän ylijäämämyynti meneillään.