Harrastatko iltapäiväkännejä?

Lunssila

Well-known member
Itsehän voin tunnustaa jo ennen muita, että minä se kyllä harrastan. Suosittelen iltapäivä/alkuiltakännejä myös muille. Oma 'tajuttomuusjaksoni' ajoittuu yleensä iltakuuden ja seitsemän välille. Joskus livahtaa vähän pitemmäksikin. :ahem:

Perustelujakin voi väsätä!

Lunssila

Well-known member
Vai oliks tää jo tehty? Vähän ihmetyttää, jos näin selvää tilaisuutta ei oltais käytetty.

Captain Howdy

Well-known member
En. Jos otetaan, otetaan kunnolla. Kaikki muu on turhaa näppäilyä.

markoj

Custom User
Iltapäiväkännit on ihan hyvä vaihtoehto, jos jostain syystä ei voi aloittaa heti aamusta.

Joni

Well-known member
Lauantai iltapäivisin(ja siitä eteenpäin ilta/yö/aamuyö) nykypäivänä koska normipomotason duunissa ei kerkee arkisin.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Jos valita saisin, olisin aina kännissä. Esim. nyt oon, koska valitsin niin.

Bitches!

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Päiväkänneissä on jotain erittäin hienoa. Ja aamukänneissä kanssa.

GeGe

Talvihorrostaja
Opiskeluaikoina tuli kyllä harrastettua (ilta)päiväkännejä, oi niitä aikoja :alppu:. Joskus tuli myös sammuttua alkuillasta ja herättyä sitten aamyöstä....

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Jokainen joka nyt näkee ja kokee iltapäiväkännit ymmärtää mikä on tulevaisuus. Siis nimenomaan tulevaisuus -ei tämä hetki. Iltapäiväkännit on joillekin todellisuutta jo tänään (itse kuulun tähän ryhmään), mutta massoille vasta tulevaisuutta. Kestää pitkään ennenkuin iltapäiväkännit yleistyvät ja massat ymmärtävät, että paras tapa vetää kännit vaikka jokin ei ole tehdä se joskus "illalla". Eikä tämän kirjoituksen ole tarkoitus halveerata ketään -ainoastaan todeta asia.