Harrastatko iltapäivänokosia?

Harrastatko sinä iltapäivänokosia?

• En

Äänet: 21 36,2%
  • Kyllä, silloin tällöin

Äänet: 27 46,6%
  • Kyllä, lähes joka päivä (ilta)

Äänet: 8 13,8%
  • Mitäs se sulle kuuluu?

Äänet: 2 3,4%

• Äänestäjiä yhteensä
    58
  • Äänestys suljettu. .

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Itsehän voin tunnustaa jo ennen muita, että minä se kyllä harrastan. Suosittelen iltapäivä/alkuiltatirsoja myös muille. Oma 'tajuttomuusjaksoni' ajoittuu yleensä iltakuuden ja seitsemän välille. Joskus livahtaa vähän pitemmäksikin. :ahem:

Perustelujakin voi väsätä!

Viimeksi muokattu:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Nukun mielummin öisin sikeämmin. Lähes koko ikäni on uneni ollut hyvin kevyttä ja katkonaista. Vielä nykyäänkin on erittäin harvinaista, etten heräisi yöllä kertaakaan, joten katson parhaaksi yrittää päästä ajoissa nukkumaan. Eipä tässä päivällä olisi muutenkaan aikaa pötkötellä.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
PekPoy sanoi:
En. Olo on kuin turpaansaaneella jos iltapäivällä vahingossakaan torkahtaa.
Minulla oli joskus hieman samanlaisia piirteitä. Olin aika hankalasti 'käsiteltävä' päikkärien jälkeen. :ahem:

Aanrii

Well-known member
Sijainti
Täällä
Joskus kyllä otan torkkuja vaikkapa hypärillä jos meinaa nukuttaa. Joskus piristyn, joskus en.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Olga sanoi:
Minulla oli joskus hieman samanlaisia piirteitä. Olin aika hankalasti 'käsiteltävä' päikkärien jälkeen. :ahem:
Meiltäkin löytyy kotoa vastaavan piirteen omaava henkilö:eek:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
En enää nykyään. Ei kerkee töiden ja harrastusten puolesta.

Silloin ennen kuin urheilin ja olin 8-4 töissä niin silloin tuli otettua 5-15 minuutin tupluurit. Sitä pitempää jos nukuin niin olin ihan sekaisin. Tosin näin tapahtui aniharvoin.

Yöllä nukun 6-7 tuntia.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Nykyään harvemmin. Ennen, varsinkin kouluaikaan, lähes päivittäin. Itseasiassa eräskin tutkija väitti, että sellainen 10-15min nokoset joskus tuolloin viiden jälkeen alkuillasta parantaa unen saantia sitten oikeaan aikaan. Tietysti jos nokoset venyy 30min-1h (tai pari tuntisiksi) niin sitten ei asianlaita ole niin.

Aanrii

Well-known member
Sijainti
Täällä
Olga sanoi:
Olen muutenkin samanlainen, joten päikkärien ottamisen jälkeen kukaan ei huomaa eroa. :ahem:

Aanrii

Well-known member
Sijainti
Täällä
PekPoy sanoi:
Tuota toki harrastin lukiossa. Mutta silloin oli kyse lähinnä aamupäivä-, ei niinkään iltapäivänokosista. :p
Mulla on vähän molempia. Hypäreitä on viikon aikana sekä aamu- että iltapäivisin, ainakin tässä jaksossa. :rolleyes:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Naiset on ihan parhaimmin käsiteltäviä ja mukavimpia silloin kun ne nukkuu. :ahem:

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Päikkärit on peestä, jos vahingossa sellaset ottaa ni ei tuu illalla uni ei.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Olga sanoi:
Kiitos. Todella ärsyttävä tilanne, kun toinen on pyytänyt herättämään esim. tunnin päästä. Joko herättää ajoissa tai vähän myöhemmin tai ei ollenkaan, niin aina saa osakseen vain kiukuttelua ja valitusta:nope:

Toisaalta, miten tuo nyt poikkeaa ukkomiehen tilanteesta muutenkaan:rolleyes: