Harrastatko iltapäivänokosia?

Harrastatko sinä iltapäivänokosia?

• En

Äänet: 21 36,2%
  • Kyllä, silloin tällöin

Äänet: 27 46,6%
  • Kyllä, lähes joka päivä (ilta)

Äänet: 8 13,8%
  • Mitäs se sulle kuuluu?

Äänet: 2 3,4%

• Äänestäjiä yhteensä
    58
  • Äänestys suljettu. .

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Päikkärit ei mun käsityksen mukaan passaa nuoremmille, joilla on enemmän energiaa. Kuten Pekpoy totesi, olo on kuin turpaansaaneella, jos menee nukahtamaan päivällä - toi nukahtamisen mahdollisuuskin on olemattoman pieni. Päivällä ei nukuta, korkeintaan väsyttää. Vanhempana tuosta tulee varmasti melkein välttämättömyys.

Nuoret kun pystyy muutenkin valvomaan pitkälle yöhön, melkein riippumatta heräsikö aikaisen aamulla vai vasta iltapäivällä.

Itse lähinnä ruuan päälle lepäilen jonkin aikaa, 10-15 minuuttia, jonka jälkeen tuleekin jo olo että tarvis tehdä jotain...

Viimeksi muokattu:

Ria

Jäässä
En yleensä ota päikkäreitä minäkään siksi, että niitten jälkeen on vaan väsyneempi ja muutenkin kurja olo. Yleensä mä sitten menenkin päikkäreiltä herättyäni heti takasin nukkumaan, jos kello on edes suunnilleen niin paljon että yöunia voi harkita.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Ois mielenkiintoista nähdä jakauma iän ja päikkäreiden suhteen.

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Harrastan. Vuorotyöt sekottaa rytmin eli nukun aina kun väsyttää ja goisimiseen löytyy mahdollisuus.

Cinderella007

*söpö*
Sijainti
Sverige
Nukun kyllä päikkäreitä, mutta niissä on parikin huonoa puolta. Saatan nukkua ihan hyvin 3-4 tuntia, eikä kyllä nukuta sitten taas illalla oikeastaan. Ja toinen on, että herättyäni olen todella huonolla tuulella, enkä kykene mihinkään järkevään toimintaan.

sooda

Alan Parsa
Sijainti
the real mid-west, Seinäjoki
En nuiku öisin en päivisin. Ilmoitan kohta itseni Guinnesin ennätysten kirjaan. Pian vuosi täynnä valvomista. Ei auta lääkärit ei lääkkeet, ei konjakki eikä seksi. Ihme virkeä silti ja duunit sujuu.

Muistan kun nuorena joskus otti päivänokoset niin herättyään ei heti tajunnut onko aamu vai ilta.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Runar ja Kyllikki sanoi:
En ota päiväunia. Olen joskus kokeillut ja olo on iltaan asti aika paskamainen sen jälkeen.
Jotenkin tuosta tulee mieleen muutamatkin omat päikkärit. Herätessä silmiä kirveli ja poskessa näkyi sohvatyynyn kuviot, Hohdokkainta on, jos herää puhelinsoittoon eikä tajua onko aamu vai ilta, onko kotona vai töissä ja mitä puhelimeen pitäisi sanoa. Sitten siellä on joku lehtimyyjä. :doubtful:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
En yksinkertaisesti pysty.

Vain silloin jos joko olen nukkunut edellisenä yönä alle 4 tuntia tai olen erittäin vahvan lääkityksen alaisena (ja siis kipeä). Ja vahvalla en meinaa buranaa vaan sellaisia nappeja joiden pakkauksessa on punainen kolmio. :)

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Tänään harrastin ja se oli erhe, toki sen jälkeen kävin tunnin lenkillä.

Mity

Registered: Patologinen
Sijainti
Jyväskylä
joukahainen sanoi:
Ehkäpä se johtuu päiväunista ;)
entä jos ei nuku päiväunia ollenkaan, mutta silti ei saa nukuttua heti yöunille mentäessä?

Joskus olen kuullut, että 8 minuutissa pitäisi tulla uni jos yritää. Ei toimi.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jacques sanoi:
En yksinkertaisesti pysty.

Vain silloin jos joko olen nukkunut edellisenä yönä alle 4 tuntia tai olen erittäin vahvan lääkityksen alaisena (ja siis kipeä). Ja vahvalla en meinaa buranaa vaan sellaisia nappeja joiden pakkauksessa on punainen kolmio. :)
Mä nukahdan välittömästi kun olen koskenut pakkaukseen jossa on karvainen kolmio:rolleyes:

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
En nuku päivisin, rytmi menee vain sekaisin. Sitä paitsi en muutenkaan saa päivisin nukuttua vaikka olisin kuinka väsynyt, eikä nukkumaan mennessäkään yleensä tule uni heti.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Voi tätä taistelua. Nyt olisi nokosten aika, mutta yritän sinnitellä hereillä. Nappaan tuossa vaikka kahvia ja juustoleipää - sitä kainuulaista narinajuustoa.

Ottaakos muut?

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Otan joskus kahdetkin päikkärit päivän aikana:ahem: Semmoiset puolentunnin! Hyvä sääntö päikkäreille on se, että ne eivät saa kestää tuntia pidempään kerralla! Ei tule huono olo silloin:thumbup:

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Olga sanoi:
Voi tätä taistelua. Nyt olisi nokosten aika, mutta yritän sinnitellä hereillä. Nappaan tuossa vaikka kahvia ja juustoleipää - sitä kainuulaista narinajuustoa.

Ottaakos muut?
Ulos vaan koirien kanssa:wink: