Olga
.
Se ei aina kerro!Mitä se Olga Torgut oikein puuhaa, kun ei oo ilimotuksia?
Se ei aina kerro!Mitä se Olga Torgut oikein puuhaa, kun ei oo ilimotuksia?
Tapani eivät ole tämän asian suhteen muuttuneet. Iltapäivätorkkuihin olisi tosin nykyisin hieman paremmat mahdollisuudet kuin vuonna 2005, jolloin tuon viestini kirjoitin.No enpä harrasta. Menen kyllä varsin myöhään nukkumaan ja herään aikaisin - unentarpeeni on vähäinen, tosin eipä torkkuihin juuri olisi mahdollisuuksiakaan vaikka niitä sattuisin jostain syystä tarvitsemaan.
Aivan loistava idea. Mä taidan kokeilla, josko ihan parikin tuntia sais harrastaa.Eiköhän se ole taas harrastuksen aika. Reilu tunti. Tsup!
Kyllä oli loistava idea. N. viis minuuttia näytön sulkemisen jälkeen soi puhelin. "Lähekkö kantamaan muutaman huonekalun?"Aivan loistava idea. Mä taidan kokeilla, josko ihan parikin tuntia sais harrastaa.
Minulla taas meni reilu kolme tuntia. Onneksi kaveri soitti vähän ennen kymmentä. Just olin laskemassa pulkalla mäkeä... tasaisella tiellä. Unessa on kaikki mahdollista.Eiköhän se ole taas harrastuksen aika. Reilu tunti. Tsup!
Huomenta! Onneksi minulla pitkät nokoset eivät haittaa yöunia.Ja taas harrastamaan. Vajaa kaksi tuntia. Kai. Tsup!