Harrastatko iltapäivänokosia?

Harrastatko sinä iltapäivänokosia?

• En

Äänet: 21 36,2%
  • Kyllä, silloin tällöin

Äänet: 27 46,6%
  • Kyllä, lähes joka päivä (ilta)

Äänet: 8 13,8%
  • Mitäs se sulle kuuluu?

Äänet: 2 3,4%

• Äänestäjiä yhteensä
    58
  • Äänestys suljettu. .

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
No nyt! Nocturnal depressionin sulosävelin unen siniseen maahan käyn. Kasilta kellit kilkattakoon, vaikka tuskin vieläkään niin pitkään saan unissain seikkailla. Saapas näkee mitä kenkä tekee.

Knoukka

Well-known member
Reipas tunti tuli stuppailtua. Herätykseksi kahvi. Nyt ulos kevääseen käveleskelemään keskustaan ja ruokakauppaan.

Sijainti
Oslo
No enpä harrasta. Menen kyllä varsin myöhään nukkumaan ja herään aikaisin - unentarpeeni on vähäinen, tosin eipä torkkuihin juuri olisi mahdollisuuksiakaan vaikka niitä sattuisin jostain syystä tarvitsemaan.
Tapani eivät ole tämän asian suhteen muuttuneet. Iltapäivätorkkuihin olisi tosin nykyisin hieman paremmat mahdollisuudet kuin vuonna 2005, jolloin tuon viestini kirjoitin.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Aivan loistava idea. Mä taidan kokeilla, josko ihan parikin tuntia sais harrastaa.
Kyllä oli loistava idea. N. viis minuuttia näytön sulkemisen jälkeen soi puhelin. "Lähekkö kantamaan muutaman huonekalun?"
Minähän olen ystävällinen hahmo, ja reilun puolen tunnin torkkujen jälkeen kantamaan menin. Jospa niitä iltapäivänokosia nyt virittäis uudelleen. Tunnin verran olis toiveissa.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Eiköhän se ole taas harrastuksen aika. Reilu tunti. Tsup!
Minulla taas meni reilu kolme tuntia. :eek: Onneksi kaveri soitti vähän ennen kymmentä. Just olin laskemassa pulkalla mäkeä... tasaisella tiellä. Unessa on kaikki mahdollista.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Taas meni pitkäksi. Ohi meni MOT ja Diili. *huoh* Olisi mennyt aamuunkin, ellei tekstari olisi herättänyt.

Joppe_001

Well-known member
Sijainti
Tois pual jokkee
Vitukas. Tuli eilen illalla simahdettua reiluksi tunniksi ja sitten nukkumaan joskus 3.30. Oli aamulla hehkee fiilis. Ja nyt tein sen taas.