Ei ole ok. Nimittäin. Päikkäröinnin epäonnistumisen seurauksena en todennäköisesti jaksa katsoa myöhemmin illalla, ainakaan kokonaan, maajoukkuejalkapallomatseja. Esim. sellainen herkkupala kuin Englanti-San Marino ei saane multa ansaitsemaansa huomiota.
Itse asiassa Azizin vastaus ei tarkoittanut että kertomasi asia olisi ollut ok. Vastaus tarkoitti sitä että hän on rekisteröinyt vastauksesi ja tehnyt siitä omia johtopäätöksiään.Ei ole ok. Nimittäin. Päikkäröinnin epäonnistumisen seurauksena en todennäköisesti jaksa katsoa myöhemmin illalla, ainakaan kokonaan, maajoukkuejalkapallomatseja. Esim. sellainen herkkupala kuin Englanti-San Marino ei saane multa ansaitsemaansa huomiota.
Mistäs sä tiedät mitä Atsits tarkoitti? Ellet sitten ole Atshiin kakkosnikki, tai Äshönsii sun.Itse asiassa Azizin vastaus ei tarkoittanut että kertomasi asia olisi ollut ok. Vastaus tarkoitti sitä että hän on rekisteröinyt vastauksesi ja tehnyt siitä omia johtopäätöksiään.
Vahvistan joukahaisen olleen oikeassa.
Samix! Tosin tää alkaa olla jo melkoisella varmuudella tulevaisuutta vielä tänään.Arvaan, että tänään harrastan. Vielä se ei ole ns. kirkossa kuulutettu, mutta pidän mahdollisena.
Olen pitkään kampanjoinut että pervitiini saataisiin reseptivapaaksi.ja on nyt pirteä kuin kaukopartiomies Pervitin-pöllyssä.
Luin väärin.Olen pitkään kampanjoinut että pervotiini saataisiin reseptivapaaksi.
Siitä se alkaa, lukemaan oppii vain lukemalla. Älä lannistu!Luin väärin.