Harrastatko iltapäivänokosia?

Harrastatko sinä iltapäivänokosia?

• En

Äänet: 21 36,2%
  • Kyllä, silloin tällöin

Äänet: 27 46,6%
  • Kyllä, lähes joka päivä (ilta)

Äänet: 8 13,8%
  • Mitäs se sulle kuuluu?

Äänet: 2 3,4%

• Äänestäjiä yhteensä
    58
  • Äänestys suljettu. .

burb

.
Ei ole ok. Nimittäin. Päikkäröinnin epäonnistumisen seurauksena en todennäköisesti jaksa katsoa myöhemmin illalla, ainakaan kokonaan, maajoukkuejalkapallomatseja. Esim. sellainen herkkupala kuin Englanti-San Marino ei saane multa ansaitsemaansa huomiota.

Sijainti
Oslo
Ei ole ok. Nimittäin. Päikkäröinnin epäonnistumisen seurauksena en todennäköisesti jaksa katsoa myöhemmin illalla, ainakaan kokonaan, maajoukkuejalkapallomatseja. Esim. sellainen herkkupala kuin Englanti-San Marino ei saane multa ansaitsemaansa huomiota.
Itse asiassa Azizin vastaus ei tarkoittanut että kertomasi asia olisi ollut ok. Vastaus tarkoitti sitä että hän on rekisteröinyt vastauksesi ja tehnyt siitä omia johtopäätöksiään.

burb

.
Itse asiassa Azizin vastaus ei tarkoittanut että kertomasi asia olisi ollut ok. Vastaus tarkoitti sitä että hän on rekisteröinyt vastauksesi ja tehnyt siitä omia johtopäätöksiään.
Mistäs sä tiedät mitä Atsits tarkoitti? Ellet sitten ole Atshiin kakkosnikki, tai Äshönsii sun.

burb

.
Yritän nyt päikkistellä hetken. Jos ei taaskaan onnistu niin alan paiskomaan tavaroita ja tiuskimaan vaimolleni. Jaa, mut eihän mulla ole vaimoa. Tiuskin siis teille. Siis jos ei.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Tänään tullee aika tirsain. Jos ei ihan jotain kriittistä tapahdu, niin ajattelin tehdä siten, että kuuntelen tässä vielä hieman musaa, koska lepään tänään ilman, sitten valun makkarin kautta tirsamaahan n. tunniks. Tämän saattaa vielä pilata puhelin, koska en oo sitä vielä asettanut äänettömälle.

burb

.
Olen sitä mieltä että jos harrastaa päikkäröintiä samaan vuorokaudenaikaan kuin mä äsken vahingossa tein, niin olis kaiken järjen mukaan normaalia nukkua vaikka aamuun asti. Eihän ajankohta paljoa lähempänä yöunien ajankohtaa voi ollakaan.
Kroppani on eri mieltä. Se sai päikkärinsä ja on nyt pirteä kuin kaukopartiomies Pervitin-pöllyssä.