Harrastatko iltapäivänokosia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Harrastatko sinä iltapäivänokosia?

• En

Äänet: 21 36,2%
  • Kyllä, silloin tällöin

Äänet: 27 46,6%
  • Kyllä, lähes joka päivä (ilta)

Äänet: 8 13,8%
  • Mitäs se sulle kuuluu?

Äänet: 2 3,4%

• Äänestäjiä yhteensä
    58
  • Äänestys suljettu. .
Kohtuullinen hetki harrastusta hylatorstaita odotellessa. Tsup!

Viimeaikoina alkanu väsyttämään kamalasti. Nyt olen pitkästä aikaa alkanu ottamaan päikkäreitä ja joskus harvoin päikkärit venyy yö-uniksi. Siiinä vedelllään sitten 13 tunnin unia lähes putkeen. Ei ole tervettä tuo.

Tekis kyllä mieli nokosia, mutta jos sitä pari tuntia malttas odottaa niin sais vetää hirsiä aamuun asti.

Se olis taas harrastusten aika. Herättäkää seitsemän uutisille. Iltaseitsemän. Tsup.

Tulipas nukuttua taas pari tuntia illasta.

Ei olisi varaa tulla kipeäksi, mutta pahasti siltä tuntuu. Takaisin unille siis, mars mars.

Ei tarvi harrastaa, kun voin nukkua puolille päivin muuten vaan. Muutenkin otan mielummin uneni putkeen kuin pätkissä. Eikä iltapäivällä oikein väsytäkkään. Ja jos mä silloin saisinkin jotenkin uneen itseni, niin sitten ei taas nukuta yöllä.

Ei tarvi harrastaa, kun voin nukkua puolille päivin muuten vaan. Muutenkin otan mielummin uneni putkeen kuin pätkissä. Eikä iltapäivällä oikein väsytäkkään. Ja jos mä silloin saisinkin jotenkin uneen itseni, niin sitten ei taas nukuta yöllä.

Miksi pitäisi nukuttaa, jos on jo iltapäivällä nukkunut?

Mikäs tohina se täältä toikista kuuluu? Länsirannikon valtias on heittäytynyt nokosille! :thumbup: Kaippa se minäkin voin pari tuntia harrastaa unta. Väsyneitten otusten kerho nukkuu. :o

Ettei aivan pääsisi unohtumaan... omistaudunpas hetkeksi harrastukselleni. Tsup!

Ansaittu tuokio harrastusta. Heräsin aamulla jo ennen neljää. Tsup!