Harrastatko iltapäivänokosia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Harrastatko sinä iltapäivänokosia?

• En

Äänet: 21 36,2%
  • Kyllä, silloin tällöin

Äänet: 27 46,6%
  • Kyllä, lähes joka päivä (ilta)

Äänet: 8 13,8%
  • Mitäs se sulle kuuluu?

Äänet: 2 3,4%

• Äänestäjiä yhteensä
    58
  • Äänestys suljettu. .
Hah! Minä myös. Kuuteen. Iltakuuteen. :thumbup:

Nyt vois mennä kokeilemaan. 2:20 on herätys.

Harrastaisin varmasti jos se ei vaikuttaisi yöuniin... Haluis kyl 14-17 tai jotain nukkua, mutta sitten se aina vaikuttaa uniin ja jostain syystä oon hirveellä päällä kun herään.. :D

Harrastaisin, jos tää hikka lop puisi.

Taas tullu optimoitua loma-aika ja varattua aamulento. Lähtiessä vähän kaduttaa. Otin jo viime yönä tarkoituksella univelkaa, että pystyis nyt nukkumaan pitkät päikkärit. Pari tuntia vielä sinnittelen sit koittamaan josko puoli kolmeen.

Taitaa olla sopiva hetki harrastukselle. Tsup!

Tänään harrastin tunnin verran. Ennen nukahtamista kuuntelin kun naapurin musta mies lauloi säestyksettä jotakin gospelin tai bluesin tapaista musiikkia. Odotin innolla josko näkisin unta olevani töissä puuvillapelloilla, vaan enpä nähnyt lain.

Viikonloppureissun jäljiltä taisi olla vielä sen verran univelkaa, että simahdin tapojeni vastaisesti nokosille.

Harrastan ja horrostan. Öisin olen voinut nukkua viime aikoina 0-3 tuntia. Yötyö. Ja varhaisaamu.

Nokoset olen suunnitellut aloittavani noin kymmenen minuutin päästä. Ensin tiskit. Haukotuttaa jo kivasti mutta tiskit on ikäviä herättyä.