Harrastatko iltapäivänokosia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Harrastatko sinä iltapäivänokosia?

• En

Äänet: 21 36,2%
  • Kyllä, silloin tällöin

Äänet: 27 46,6%
  • Kyllä, lähes joka päivä (ilta)

Äänet: 8 13,8%
  • Mitäs se sulle kuuluu?

Äänet: 2 3,4%

• Äänestäjiä yhteensä
    58
  • Äänestys suljettu. .
Mullakin oli joskus tapana laittaa herätyskello soimaan päikkäreille mentäessä. Totesin ettei ole mitään järkeä kaks kertaa vuorokaudessa keskeyttää unia kellolla. Sillä nyt kuiteskaan ole väliä nukkuuko tunnin vai neljä tuntia, vähentää sit yöunista saman verran.
Itsellä ainakin sellainen tokkura ylipitkistä päikkäreistä koko loppuillan, että parempi olisi ollut olla nukkumatta.

Minua eivät nykyisin pitkätkään päikkärit häiritse.

Olisin nukkunut, mutta naaras on niin saatanan vihanen kun olin eilen kännissä ettei siitäkään mitään tullu. Valvotaan sitten ni ehtii riidellä.

Kahden kahvikupin jälkeenkään ei piristy, joten vartti tsuppia NYT!

Olisin nukkunut, mutta naaras on niin saatanan vihanen kun olin eilen kännissä ettei siitäkään mitään tullu. Valvotaan sitten ni ehtii riidellä.
Onnea
icon14.png

Aivan tolkuton iltapäiväväsymys päällänsä. Pitäisköhän nokostella.

Nyt olen eilen ja tänään harrastanut. Venähti vaan tänäänkin puolitoistatuntiseksi, niin nyt saa jännätä että saako yöllä unen päästä kiinni.

Kortisonikuuri alkaa vaikuttaa, kolmen tunnin päikkärit pystyy kyllä nukkumaan, mutta yöunet on tällä viikolla jääny kahteen-kolmeen tuntiin. Silti pirteä olo.

Huomenna on vapaapäivä ja lauantaina pitäis herätä yhdeltä yöllä. Ei oo oikein vielä toimintasuunnitelmaa miten vuorokausirytmin kääntäis. Huomiseen pitänee jo herätä aamuyöllä.

Huomenna on vapaapäivä ja lauantaina pitäis herätä yhdeltä yöllä. Ei oo oikein vielä toimintasuunnitelmaa miten vuorokausirytmin kääntäis. Huomiseen pitänee jo herätä aamuyöllä.

Vituiksmän. Heräsin viideltä aamulla ja onnistuin nukahtamaan kuudelta illalla, mut heräsinkin jo ennen kymmentä. Tuosta sängyssä pyörimisestäkään mitään hyötyä ole, yhtä hyvin voi katsoa futista.