patriot sanoi:
Se on vähän kuinka ton värittömyyden määrittelee. Schumi oli täydellinen pr-mies siinä mielessä, että puhui sujuvaa englantia ja kertoi mitä haluttiin kuulla. Harvemmin tuli mitään yllätyksellisiä heittoja, kuten Mikalta. Kimi on kyllä värittömyydessään ihan omaa luokkaansa, mutta ei se haittaa, kukin tyylillään ja kaikkien näiden kolmen herran tyyli on tuottanut tulosta.
Kyllä mun mielestä Häkä on Kimiä värittömämpi vielä, vaikkei Kimikään kovin jännittävä ole. Kimi on sellainen oman tiensä kulkija, Häkästä en osaa sanoa mitään. Mulle ei ole muodostunut oikein mitään kuvaa koko kaverista koskaan.
Schumihan on kanssa todellisuudessa aika tylsän oloinen kaveri. Yksityiselämänsä puolesta ei ole tainnut koskaan pahemmin olla julkisuudessa ja tosiaan, ei kauhean yllätyksellisiä ole kommentit olleet koskaan. Schumi on treenennnut esiintymistä ja opiskellut kieliä, että olis mahdollimman täydellinen keulakuva Ferrarille. Mutta mikä lie mua siinä sitten viehättää kuitenkin...
Ja tosiaan, kukin tyylillään. :wink: Niinhän me ollaan kaikki erilaisia. Itteäni vaan häiritsee se tuppisuisuus, mitä nää suomalaiset Heikkiä lukuunottamatta edustaa. Heikki taas ajaa väärän merkkisellä autolla.
Schumi on siinä kohtaa ollut aina positiivinen, että sen puheesta saa selvää, kun se ei mutise itekseen. Vaikka niissä jutuissa ei mitään ihmeellistä oliskaan.
Vielä Kimistä... Kimi muuten puhuu selvemmin enkkua kuin suomea!