Haha, perkele että oon sokea. :alppu:OoPee sanoi:Öö... ei yhtään mitään vaan pitää käsiään rukoiluasennossa jonkun muun sohiessa taustalla?
Muutoinkin olis tarttenu Michael Jackson -valkaisun, jotta käsivarsi täsmäis muun kropan kanssa :frank:
Mutta katsokaas mikä pepsodent-hymy siellä jälkipään kuvissa tulee vastaan.:thumbup:tommii sanoi:
Kuinka moni vuotias tuon tekijä oli? :doubtful:J.Hunt sanoi:Ei kuva, mutta ihan hauska: http://www.edu.ouka.fi/koulut/oulunlahti/kaakkuri_old/paja/eurooppa/italia/ferrari.html
:thumbup:
Tissuttele vähemmän. Etkös sinäkin pyörinyt eilen varikolla? :doubtful:Mediaprofeetta sanoi:Tuosta alemmasta kuvasta en kyllä tiedä, olen mielestäni nähnyt sen aiemminkin
Toi heppu, jota Kimi kuva #1:ssä kaulailee on kyllä hauskaa katottavaa kaikissa Kimin maikkarin varikkohaastatteluissa kisan jälkeen.tommii sanoi:
Rusina sanoi:
Niin, käytti sekunnin naaman edessä kättä? Helposti saa valokuvalla eri fiiliksenSilk Cut Jaguar sanoi:Mun käsittääkseni tuo on kyllä photoshoppi. Tai ainakin yhdistetty kaksi eri kuvaa tässä tapauksessa.
Räikkönen näyttää tunteensa voiton jälkeen:
No se Sehän on Luca... Toinen pomoista....NS sanoi:Toi heppu, jota Kimi kuva #1:ssä kaulailee on kyllä hauskaa katottavaa kaikissa Kimin maikkarin varikkohaastatteluissa kisan jälkeen.
Massa hakeutuu arvoiseensa seuraanKimika_ sanoi:
:eek!: