Hauskat F1-aiheiset kuvat

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Nelssoni

Well-known member

Onko tuossa piirroksessa Schumacher?

Että voi ihminen vajota alas.

Japapapa

Well-known member
Kai J.Hunt on huomannut, että aihe on "hauskat F1-aiheiset kuvat", eikä "F1-aiheiset kuvat". Kuvia tuntuu riittävän, mutta niistä ehkä noin 20% per viesti kuuluu tuohon "hauskat" aiheeseen. Tai tietenkin jos pitää hauskana, esim. ihan normaalia kuvaa jossa on Kimi ja Jenni jne..

Sue_me

Well-known member
Japapapa sanoi:
Kai J.Hunt on huomannut, että aihe on "hauskat F1-aiheiset kuvat", eikä "F1-aiheiset kuvat". Kuvia tuntuu riittävän, mutta niistä ehkä noin 20% per viesti kuuluu tuohon "hauskat" aiheeseen. Tai tietenkin jos pitää hauskana, esim. ihan normaalia kuvaa jossa on Kimi ja Jenni jne..
Mun mielestäni tuota kuvafloodausta on mukava katsella. Hyviä kuvia on paljon.

mjk

...
Japapapa sanoi:
Kuvia tuntuu riittävän, mutta niistä ehkä noin 20% per viesti kuuluu tuohon "hauskat" aiheeseen. Tai tietenkin jos pitää hauskana, esim. ihan normaalia kuvaa jossa on Kimi ja Jenni jne..
Voit peittää silmät aina huonojen kuvien kohdalla, ihan vinkkinä. Jokaisesta postaamastani kuvasta olen itse löytänyt jotain pientä huvittavaa.

HÖYNÄ

Well-known member
Sijainti
Bunkerland
J.Hunt sanoi:
Voit peittää silmät aina huonojen kuvien kohdalla, ihan vinkkinä. Jokaisesta postaamastani kuvasta olen itse löytänyt jotain pientä huvittavaa.
Ihan oikein. Jatka vain, kyllä bittimaailmaan kuvia mahtuu.:thumbup:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.