Troy McLure sanoi:
Aika köykäinen on muuten tuo sponsoripaketti tallilla ollut. Rengasvalmistaja, bensantoimittaja, tupakkifirma ja ruotsalainen laakeripaja. Siinäpä ne sitten olivat. Mutta pienoismalli on silti tehty!
Gitanes oli Ligierin pääsponsori ties kuinka monta vuotta ja taisi maksaa viuluja useamman pikkusponsorin edestä. Tuo auto on vuodelta 1976, eikä tilanne olennaisesti muuttunut vuoteen 1984 mennessä (vaikka Elf tuli mukaan ja Talbot käväisi ohimennen lykkäämässä logoaan autoon). Kyseessä oli kokoranskalainen hanke, eräänlainen kansallisylpeys siis.
Tuo auto oli sekä Ligierin että suunnittelija Gerard Ducarougen ensimmäinen F1-auto. Seuraavalla mallilla tulikin jo GP-voitto!
Muuten vielä kun tuota sangen typerän näköistä raaseria katselee, niin Cuution nykyinen huoli peilien takanäkymistä tuntuu liioitellulta. Tuossa nuo peilit näyttäisivät olevan täysin vain silmänlumetta.
Suoraan taakse ei tosiaan paljon näe noin isolla takasiivellä. Ohi ja ali vähän enemmän. Ehkä peileillä tuohon aikaan enemmän tarkkailtiinkin takarenkaiden kuntoa.