Hauskat F1-aiheiset kuvat

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

DaSilva

In Memories
Sijainti
Madonna di Campiglio
Zaikom sanoi:
Jos yhtään olen oikein havainnoinut: Flaviossa on se hieno puoli, ettei niin välitä mitä muut ajattelevat vaan toimii mielensä mukaan. Ei ole ns. jännäkakka housussa.

Rahaa ja karismaa, siitä naiset tykkää.
Kimi Sr. :thumbup:

Osse

Active member
Revolt sanoi:
Ei hyvää päivää sentään! No, mies on Saksasta, joten tyylitajua ei voi vaatia. Onko muuten kukaan KOSKAAN nähnyt YHTÄÄN edes puoliksi tyylikästä saksalaista?!?
Itselläni on mielikuva Skumista melko hienot vaatteet yllään Interlagosissa 2006. Kuvattiin häntä heiluttamassa kameralle hyvästit.

Trone

Registered Loser
Sijainti
Suomi
Revolt sanoi:
Tai eikun nyt mä keksin: Se on ollu rälläysreissulla Mario Theissenin kanssa ja tullu himaan heikossa hapessa parin päivän sänki päällä tuoksuen naisten hajuvedelle ja siks sen muija on heittäny sen pihalle ja päällä sillä on pyjaman housut ja joku likanen aluspaita ja salkussa sillä on Theissenilta ruinattu palkkaennakko. Lasit on peittämässä verestäviä silmiä ja katse etsii pikaruokaa. Ja tää on sitten varmaa tietoa.
:D Heidi on ajatellut, että hänestä tulee yhtä kova kuski kuin Kimistä, jos alkaa viettämään vapaa-aikaansakin niinkuin Kimi. :D

Revolt

Lead Singer
Ground Effect sanoi:
Eikös se olekkaan Honda. Valkoinen, kun näyttäisi olevan.
Mun silmään toi näyttää kyllä edelleen enemmän hopeiselta kuin valkoiselta...

Haigi

Well-known member
Sijainti
Lievestuore
Voi hitto,tässä toikissa on kyllä loistavia kuvia,vieläköhän löytys jostain se kuva,missä Schumille on photoshopattu Hitlerin viikset?

geetee

Well-known member
Haigi sanoi:
Voi hitto,tässä toikissa on kyllä loistavia kuvia,vieläköhän löytys jostain se kuva,missä Schumille on photoshopattu Hitlerin viikset?
tällänen löytyi

Status
Ei avoinna uusille viesteille.