Kimi Sr. :thumbup:Zaikom sanoi:Jos yhtään olen oikein havainnoinut: Flaviossa on se hieno puoli, ettei niin välitä mitä muut ajattelevat vaan toimii mielensä mukaan. Ei ole ns. jännäkakka housussa.
Rahaa ja karismaa, siitä naiset tykkää.
Itselläni on mielikuva Skumista melko hienot vaatteet yllään Interlagosissa 2006. Kuvattiin häntä heiluttamassa kameralle hyvästit.Revolt sanoi:Ei hyvää päivää sentään! No, mies on Saksasta, joten tyylitajua ei voi vaatia. Onko muuten kukaan KOSKAAN nähnyt YHTÄÄN edes puoliksi tyylikästä saksalaista?!?
Repesin. xD lolJoni sanoi:
Heidi on ajatellut, että hänestä tulee yhtä kova kuski kuin Kimistä, jos alkaa viettämään vapaa-aikaansakin niinkuin Kimi.Revolt sanoi:Tai eikun nyt mä keksin: Se on ollu rälläysreissulla Mario Theissenin kanssa ja tullu himaan heikossa hapessa parin päivän sänki päällä tuoksuen naisten hajuvedelle ja siks sen muija on heittäny sen pihalle ja päällä sillä on pyjaman housut ja joku likanen aluspaita ja salkussa sillä on Theissenilta ruinattu palkkaennakko. Lasit on peittämässä verestäviä silmiä ja katse etsii pikaruokaa. Ja tää on sitten varmaa tietoa.
No ei todellakaan, joku hahmo Star TrekistäSkenejeesus sanoi:Onks toi Anthony Hamilton joka siinä vahtii kisaa?
Joo, siinähän on selvästi McLaren ja Toro Rosso...Renessanssinero sanoi:Formulat vuonna 2020?
Eikös se olekkaan Honda. Valkoinen, kun näyttäisi olevan.Revolt sanoi:Joo, siinähän on selvästi McLaren ja Toro Rosso...
Yleisökatokin havainnollistuu oivasti...Renessanssinero sanoi:Formulat vuonna 2020?
Alonson kannattajia havaittu... itse Messias tulee vikana...Trone sanoi:Yleisökatokin havainnollistuu oivasti...
Mun silmään toi näyttää kyllä edelleen enemmän hopeiselta kuin valkoiselta...Ground Effect sanoi:Eikös se olekkaan Honda. Valkoinen, kun näyttäisi olevan.
EDIT: oho, tuli tuplat...Ground Effect sanoi:Eikös se olekkaan Honda. Valkoinen, kun näyttäisi olevan.
Sehän on selkeesti F1-Forum tuulettamassa Heikin voittoaTrone sanoi:Yleisökatokin havainnollistuu oivasti...
tällänen löytyiHaigi sanoi:Voi hitto,tässä toikissa on kyllä loistavia kuvia,vieläköhän löytys jostain se kuva,missä Schumille on photoshopattu Hitlerin viikset?
Kiitos,tota mä just etsinkin,täyty laittaa työpöydän taustakuvaksi,herättää hilpeyttä!geetee sanoi:tällänen löytyi