WebSlave
Trackman
Pietari lienee viitannut geeneihin. Ei noista vanhemmista taida Ferraria syntyä.Saara sanoi:Vähän rajua meno kieltämättä on.
Pietari lienee viitannut geeneihin. Ei noista vanhemmista taida Ferraria syntyä.Saara sanoi:Vähän rajua meno kieltämättä on.
mahtaakohan tuossa olla PS3:n uusi Formula 1 2008, vaiko pala GT5 prologuesta?Vice sanoi:
PS3:lle ilmestynyt F1.06 taitaa olla ihan kyseessä..FO110K sanoi:mahtaakohan tuossa olla PS3:n uusi Formula 1 2008, vaiko pala GT5 prologuesta?
näyttää ainakin hyvälle :ahem:
Se se on, pöydällä olis näkyny kyllä kansikin....EdHunter sanoi:PS3:lle ilmestynyt F1.06 taitaa olla ihan kyseessä..
Mittailee mitä mittailee, mutta Alfonson vastaus ei vakuuta miestä itseäänkään..Loetkoe sanoi:Mitäköhän se mittailee tuossa ...
Nyt kun F1-sarjan pelioikeudet siirtyivät Codemastersille, niin sitten niitä on odotettavissa muillekin alustoille.juhni sanoi:Harmi, että F1-sarjan pelejä tulee enää vain PS3:lle. :frown: Minulla on vain PS2-konsoli. Viime lokakuussa Kenossa olisin voittanut 100 000 euroa, jos olisin maksanut kupongin. :jaska: Niillä raholla olisin voinut ostaa Pleikkari kolmosen.
Koodimestareitten käpistykset eivät juuri päivänvaloa ole sietäneet..Botcher sanoi:Nyt kun F1-sarjan pelioikeudet siirtyivät Codemastersille, niin sitten niitä on odotettavissa muillekin alustoille.
Ikävä epäonni. Mä voin lievittää tuskaa ja myydä oman pleikkarini täysin nimelliseen 10 000 euron hintaan.juhni sanoi:Harmi, että F1-sarjan pelejä tulee enää vain PS3:lle. :frown: Minulla on vain PS2-konsoli. Viime lokakuussa Kenossa olisin voittanut 100 000 euroa, jos olisin maksanut kupongin. :jaska: Niillä raholla olisin voinut ostaa Pleikkari kolmosen.
Miten niin? samanlainen parta ja fleda vai?Läskipää sanoi:http://www.motorsport.com/photos/f1/2008/spa/f1-2008-spa-xp-1148.jpg
Tuli tästä kuvasta mieleen, että onko se perhanan Valjakkala kerkenny jo formulakisoihinkin?
No, ehkäpä et ole nähnyt kuin tuon yhden kuvan kyseisestä henkilöstä?Skenejeesus sanoi:Miten niin? samanlainen parta ja fleda vai?
http://www.karjalainen.fi/Karjalainen/Uutiset_Kotimaa/353509.jpg
Taitaa poikaa vähän hävettääHauki sanoi:Ei hemmetti noita Hamiltonin Apollo-kuvia . Viime viikonlopun parasta antia ehdottomasti!
Kuva löytyy jo tuolta ylempää, mutta laitetaan uudelleen.Ylen Sankia Priha sanoi:Mittailee mitä mittailee, mutta Alfonson vastaus ei vakuuta miestä itseäänkään..
edit: kuva päätti väliin näkyä ja väliin jättää näkymättä, joten laitetaan attachmenttina sitten
Ehkäpä olenkin, mutta yhtä rumalta se näyttää joka kuvassa, ei ainakaan mulla tuu Räikkönen mieleen Nikitasta.Läskipää sanoi:No, ehkäpä et ole nähnyt kuin tuon yhden kuvan kyseisestä henkilöstä?
Tässä olisi Valjakkala kynittynä:Skenejeesus sanoi:Miten niin? samanlainen parta ja fleda vai?
http://www.karjalainen.fi/Karjalainen/Uutiset_Kotimaa/353509.jpg
Kyse olikin Nikitan tuleminen mieleen tuosta kyseisestä kuvasta Räikkösestä.Skenejeesus sanoi:Ehkäpä olenkin, mutta yhtä rumalta se näyttää joka kuvassa, ei ainakaan mulla tuu Räikkönen mieleen Nikitasta.