Hauskat F1-aiheiset kuvat

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Loetkoe sanoi:
Mitäköhän se mittailee tuossa ... :D
Mittailee mitä mittailee, mutta Alfonson vastaus ei vakuuta miestä itseäänkään..

edit: kuva päätti väliin näkyä ja väliin jättää näkymättä, joten laitetaan attachmenttina sitten

Viimeksi muokattu:

juhni

Banned
Harmi, että F1-sarjan pelejä tulee enää vain PS3:lle. :frown: Minulla on vain PS2-konsoli. Viime lokakuussa Kenossa olisin voittanut 100 000 euroa, jos olisin maksanut kupongin. :jaska: Niillä raholla olisin voinut ostaa Pleikkari kolmosen.

Botcher

Well-known member
Sijainti
Mikkeli
juhni sanoi:
Harmi, että F1-sarjan pelejä tulee enää vain PS3:lle. :frown: Minulla on vain PS2-konsoli. Viime lokakuussa Kenossa olisin voittanut 100 000 euroa, jos olisin maksanut kupongin. :jaska: Niillä raholla olisin voinut ostaa Pleikkari kolmosen.
Nyt kun F1-sarjan pelioikeudet siirtyivät Codemastersille, niin sitten niitä on odotettavissa muillekin alustoille.

Sue_me

Well-known member
Botcher sanoi:
Nyt kun F1-sarjan pelioikeudet siirtyivät Codemastersille, niin sitten niitä on odotettavissa muillekin alustoille.
Koodimestareitten käpistykset eivät juuri päivänvaloa ole sietäneet..

Toivon että olen väärässä :thumbfh:

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
juhni sanoi:
Ikävä epäonni.:( Mä voin lievittää tuskaa ja myydä oman pleikkarini täysin nimelliseen 10 000 euron hintaan.

Saara

Faster Than You
Hauki sanoi:
Ei hemmetti noita Hamiltonin Apollo-kuvia :D. Viime viikonlopun parasta antia ehdottomasti!
Taitaa poikaa vähän hävettää :D

Tälläsiä tempauksia lisää!

Nick

sadasseitsemäs
Sijainti
Tampere
Ylen Sankia Priha sanoi:
Mittailee mitä mittailee, mutta Alfonson vastaus ei vakuuta miestä itseäänkään..

edit: kuva päätti väliin näkyä ja väliin jättää näkymättä, joten laitetaan attachmenttina sitten
Kuva löytyy jo tuolta ylempää, mutta laitetaan uudelleen.

Lisää mittailuja:

Skenejeesus

Viihdekäyttäjä
Sijainti
Maranello
Läskipää sanoi:
No, ehkäpä et ole nähnyt kuin tuon yhden kuvan kyseisestä henkilöstä?
Ehkäpä olenkin, mutta yhtä rumalta se näyttää joka kuvassa, ei ainakaan mulla tuu Räikkönen mieleen Nikitasta.

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Skenejeesus sanoi:
Ehkäpä olenkin, mutta yhtä rumalta se näyttää joka kuvassa, ei ainakaan mulla tuu Räikkönen mieleen Nikitasta.
Kyse olikin Nikitan tuleminen mieleen tuosta kyseisestä kuvasta Räikkösestä.

Kyllä mää ainakin hoksasin mitä tuolla yhteneväisyyllä tarkotetaan, mutta en ois kaiketi itekkään hoksannu ilman erillistä mainintaa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.