EdHunter
Uuden Englannin Nahkamies
Oonks mä ihan pihalla vai onko tossa jonkun mielestä jotain yhteyttä hauskoihin F1-aiheisiin kuviin...?Twitter sanoi:Varma voittaja Beijingissä..:alppu:
Oonks mä ihan pihalla vai onko tossa jonkun mielestä jotain yhteyttä hauskoihin F1-aiheisiin kuviin...?Twitter sanoi:Varma voittaja Beijingissä..:alppu:
Tai sitten yli hilseen.Sue_me sanoi:Twitter vetäisi sitten yli maalin..
Kuski ja joskus kuski. Rallin ja formulan ero.Joni sanoi:
oon nähny samaisen tyypin joskus myös aiemmissa kisoissa. Kukas tää keisari on ?öö ruz sanoi:Kiitos tästä, toki ei manageri nyt ihan älyttömän tyytyväiseltä näytä.
Metanolman sanoi:
Oisko Sutil, lähimmäs ainakin mun mielestäJeeves sanoi:Tuota Rubensin vasemmalla puolella olevaa, voitonmerkkiä näyttävää kääpiötä on myös hankalampi tunnistaa.
Itse veikkaisin tallikaveriaan.Abigail sanoi:Oisko Sutil, lähimmäs ainakin mun mielestä
Liuzzilta näyttäisi kasvonpiirteiden, korvien ja pulisonkien perusteella.Jeeves sanoi:Tuota Rubensin vasemmalla puolella olevaa, voitonmerkkiä näyttävää kääpiötä on myös hankalampi tunnistaa.
Heeelou, se mikään Liuzzi tai Sutil ole vaan Fisichella. Eihän tosta voi erehtyä.Sue_me sanoi:Liuzzilta näyttäisi kasvonpiirteiden, korvien ja pulisonkien perusteella.
Niin on näköjään laastari ylähuulessa. Paljon on vielä opittavaa Lewiksellä miehenä olemisesta. Vois vaikka vaihtaa tallia Williamsille - niillä on sentäs Philishave sponsorina.IceManFani sanoi:Hamilton ajanu partansa...