DaSilva
In Memories
näytösajoista..
:alppu:
Kiitos tarjouksesta Sini Massa, Lleigh halusi sittenkin photoshopata ne viimeiset puuttuvat kisat - tässä Ranska 2008 - ja kiitokset Fikille käännöksistä ja Lleigh'lle photoshoppauksestaJoo mää tein sen yhden sillon paintilla.. Tällä hetkellä oon liian laiska tekemään mut katotaan sitten jos myöhemmin jaksan
Näyttää nopealta. Downforssia edessä mukavasti. :thumbup:
Ferrari 312b 1973
Pojilta tippu jakoavain ja sitähän se mekaanikko yrittää etsiä...Ei F1 vaan Emma Kimiläinen:
http://www.prestoteam.fi/images/galleria/Emma/FF_tehdaan_penkki.jpg
Mekaanikolle b.
Miksi en ymmärrä selvinpäinkään tästä kuvasta MITÄÄN?
Ensimmäinen ajatus, joka minulle tuosta tulee on "voi selkä parkaa".James Hunt Nurburgring 1975
Eli sä oot vanha? Kyllä ne nuoret kestää :ahem:Ensimmäinen ajatus, joka minulle tuosta tulee on "voi selkä parkaa".
Salon ikäinen. Mutta kyllä minä tuossa ihan noiden kuskien selkiä säälin, enkä omaani.Eli sä oot vanha? Kyllä ne nuoret kestää :ahem:
Pitäisin varsin ilmeisenä että nick:n postaama kuva ei ole aito lööppikuva.Mitä useimmin noita Ilttiksen/Maikkarin naurettavia lööppikuvia katselee, sen ilmeisempää on toimituksen partaannauru. Sen ilmeisempää on, että he jopa odottavat niiden löytyvän täältä.
Kyllä se muuten on ihan aito. Oli Iltalehden nettisivujen etusivulla.Pitäisin varsin ilmeisenä että nick:n postaama kuva ei ole aito lööppikuva.