Hauskat F1-aiheiset kuvat

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Jan1

Well-known member
Sijainti
Nurmijärvi
Onko toi Kimin on oma fiatti vai jonkulta lainassa?
Oma FIAT on. Olin tänään paikanpäällä EK3:lla kattomassa kun Kimi tuli ek:n maaliin. Kovaa veti pitkin ravirataa, täytyy sanoa. Siellä oli tutka suoralla viimeisen kurvin ulostulon jälkeen ja Kimi veti siihen 129 km/h, joka oli yhtä nopea kun kärkimiehillä ellei nopeampi, muistaakseni yksi toinen kuski pääsi samoihin lukemiin siinä kohtaa. Ja täytyy muistaa että miehellä on Super 2000 sarjan auto jossa ei ole turboa. Sittenhän kisa päättyi ulosajoon 7:lta sijalta mutta kovaa oli kyllä vetänyt.

Murre

Well-known member
Oma FIAT on. Olin tänään paikanpäällä EK3:lla kattomassa kun Kimi tuli ek:n maaliin. Kovaa veti pitkin ravirataa, täytyy sanoa. Siellä oli tutka suoralla viimeisen kurvin ulostulon jälkeen ja Kimi veti siihen 129 km/h, joka oli yhtä nopea kun kärkimiehillä ellei nopeampi, muistaakseni yksi toinen kuski pääsi samoihin lukemiin siinä kohtaa. Ja täytyy muistaa että miehellä on Super 2000 sarjan auto jossa ei ole turboa. Sittenhän kisa päättyi ulosajoon 7:lta sijalta mutta kovaa oli kyllä vetänyt.
Kimi ajoi EK6:lla ulos, mutta pääsi jatkamaan kyllä kisaa. Seitsemän minuuttia meni hukkaan ja sijoitus oli siten 23:s.

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Osaisitko ollenkaan arvioida, miten olisi nelivedon kans käyny? Eikö se neliveto oo suurempi puute kuin turbo.. Oisko Kimi klaarannu koko poppoon nelivedolla?

Jan1

Well-known member
Sijainti
Nurmijärvi
Osaisitko ollenkaan arvioida, miten olisi nelivedon kans käyny? Eikö se neliveto oo suurempi puute kuin turbo.. Oisko Kimi klaarannu koko poppoon nelivedolla?
Siellä erikoiskokeilla puhuttiin että siellä on kaksi sarjaa eli nelivedot ja kaksivedot. Ja kuuluttajat sanoivat Kimin olleen tuon EK3:n jälkeen kokonaistilanteessa 7:s ja kuulemma joku muu johti kaksivetoisten sarjaa ja olis siis sijan 15 huonommalla puolella kokonaistilanteessa. Joten ite olen ainakin siinä käsityksessä että Kimin FIAT oli neliveto, en kyllä ole varma. Mutta hyvin veti joka tapauksessa, vähän kokemusta lisää niin ihmettele yhtään vaikka Kimi siistyisi Rallin MM sarjaan FIAT:lle heti F1:n jälkeen, eikä ole mitään syytä etteikö pärjäisi myös siellä.

talakem

Iltalehden toimitus
Siellä erikoiskokeilla puhuttiin että siellä on kaksi sarjaa eli nelivedot ja kaksivedot. Ja kuuluttajat sanoivat Kimin olleen tuon EK3:n jälkeen kokonaistilanteessa 7:s ja kuulemma joku muu johti kaksivetoisten sarjaa ja olis siis sijan 15 huonommalla puolella kokonaistilanteessa. Joten ite olen ainakin siinä käsityksessä että Kimin FIAT oli neliveto, en kyllä ole varma. Mutta hyvin veti joka tapauksessa, vähän kokemusta lisää niin ihmettele yhtään vaikka Kimi siistyisi Rallin MM sarjaan FIAT:lle heti F1:n jälkeen, eikä ole mitään syytä etteikö pärjäisi myös siellä.
Ei oo hauska kuva mutta ehdottomasti Kimllä on rallissakin mahdollisuudet jopa voittoihin jos asiaan panostaisi.

Ei ihan pakasta tullut tuo nopeus eli jonkin verran asiaan perehtymistä takana....

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Joten ite olen ainakin siinä käsityksessä että Kimin FIAT oli neliveto, en kyllä ole varma.
Joo voi olla, kyllähän nuo kuvatkin Kimin ajosta viittais että neliveto ois autossa. Jostain vain säin käsityksen että ois kaksvetone, mutta nyt ku koitin ehtiä niin en enää löytänytkään mistään sitä tekstiä, joten kaiketi olin väärässä.

Slimedge

Well-known member
Sijainti
SuomiFinland
eihän se ny ilman nelivetoo olis olis siä kympis kärjes ajellu, ei se kimi ny niin kova kuski ole vaikka tosi hyvin vetääki:p

Saara

Faster Than You
Oli kyllä niin hyvät sarjikset että meinas nauruun tukehtua! Voi että.. Ja niin totta. Mut eiks näille ollu se oma topic? Vai onks se vaan kisaselostuksille?

mjk

...
Oli kyllä niin hyvät sarjikset että meinas nauruun tukehtua! Voi että.. Ja niin totta. Mut eiks näille ollu se oma topic? Vai onks se vaan kisaselostuksille?
En tiedä, siirtäkööt joku jos katsoo sopimattomaksi.

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Jep, Fiszmanin sarjakuville on luotu oma topic niiden aiheuttaman kritiikin (= monet eivät pidä Fiszmanin sarjakuvia hauskoina) vuoksi

Status
Ei avoinna uusille viesteille.