Hauskat F1-aiheiset kuvat

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
No johas sattu. Ensin on hupikertoimella vedelty esiin aika rujo kaveri ja seuraavaksi ilmaantuu itsensä nimimerkillään hunksiksi esittelevä.

bigbear

Well-known member
Sijainti
Sundsberg, Kirkkonummi
F1-kuskit katsovat kisaa:

:tongue:

Joku noista kolmesta kertoi menettäneensä 5 sek varikolla, koska ei muistanut vaihtaa ykköselle jolloin kytkin ei toimi tai jotain ja sama näkyi videossa ja aikaa ei palanut mun mielestä yhtään enempää kuin normisti :)

Olihan noi ilmeet hauskoja. Kaverit näkee ensimmäistä kertaa kisan jälkeen omaa ajoaan jne.

Hookah

Elämäntapaintiaani
Buemihan on oikein forumistin oloinen niin ulkoiselta habitukseltaan kuin siviilisäädyltäänkin. Ja kyllä niitä naisia ehtii vielä tulla ja mennä, maineen kiiriessä voi olla kovaakin vientiä Monacossa. :D

IS F1-liitteestä olin lukevinani ettei Nakajimallakaan ole heilaa. Enkä kyllä ihmettele miksi, äijä näyttää 12-vuotiaalta:

Joni

Well-known member
No voi jeesus että pitää dissata kuskeja joilla ei ole heilaa ja ulkoanäköä siinä samassa. Musta naka on ihan fiksun näkönen kaveri... Näyttää japsilta :)

tenutappi

Well-known member
Sijainti
Jämijärven Snägäri
Kyllä mun mielestä kaikki kuvat Buemista (henkilökuvat) kuuluu tän topicin alle. Rehellisesti sanoen sennäkönen kaveri et jos ei sitä pelkää ni sille nauraa tahtomattaanki..

Skenejeesus

Viihdekäyttäjä
Sijainti
Maranello
Kyllä mun mielestä kaikki kuvat Buemista (henkilökuvat) kuuluu tän topicin alle. Rehellisesti sanoen sennäkönen kaveri et jos ei sitä pelkää ni sille nauraa tahtomattaanki..
Onks Böömillä kajaalia alaluomet täynnä, onks sil molemmat silmät mustana vai eiks se vaan ehdi nukkua?

Trullinkaasu

Well-known member
Älkääs nyt dissatko Sebu Buemia. Ura ykkösten jälkeen jatkuu Playboy -mallina. Se on saletti.

Yeah, baby, here I am:

:D:D:eek:

Saara

Faster Than You
IS F1-liitteestä olin lukevinani ettei Nakajimallakaan ole heilaa. Enkä kyllä ihmettele miksi, äijä näyttää 12-vuotiaalta:
IL puolestaan jätti ainakin Hamiltonin ja Nicon tyttöystävät mainitsematta. Monta muutakin on statuksella "poikamies". Voiskin tehdä toikin tyttöystävistä ja vaimoista...

Skenejeesus

Viihdekäyttäjä
Sijainti
Maranello
IL puolestaan jätti ainakin Hamiltonin ja Nicon tyttöystävät mainitsematta. Monta muutakin on statuksella "poikamies". Voiskin tehdä toikin tyttöystävistä ja vaimoista...
Jos teet niin tuolla on ainakin jotain materiaalia aiheeseen
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/f1_backstage/taustaa_vaimot
Hamiltonillakaan ei ole muijaa puoleen vuoteen riesana kuten maikkari asian ilmaisee http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/f1_backstage/taustaa_uutiset?847924

Nick

sadasseitsemäs
Sijainti
Tampere
Viimeksi muokattu:
Status
Ei avoinna uusille viesteille.