Hauskat F1-aiheiset kuvat

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Laatikkokauha

Well-known member
Historic-kisasta tuo kuva on, sen voin vahvistaa. Kuskista/vammoista en kuitenkaan osaa sanoa mitään.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Taisi ne Alonso-kuvat olla sit oikeesti tosi kamalia kun vieläkin jokusilla iho kananlihalla ja selkäpiissä hyy.

Nzap

Well-known member
Sijainti
Wrocław

Ei nyt ehkä hirveän hauska mutta kuitenkin.

(kukas se oikean puoleinen henkilö onkaan)

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Eihä tuo kuva ole vielä mitään. Kelaa pari sivua taakse päin niin löytyy oikein raakaa settiä Alonsosta
Ei jumalauta sun kanssas, ne Alonson kuvat oli photoshopattuja, tuo on aito. Ja tuo "ei ole mitään". Mistä tuollaisia aivoja saa?

Peter

Svedu
Ei jumalauta sun kanssas, ne Alonson kuvat oli photoshopattuja, tuo on aito. Ja tuo "ei ole mitään". Mistä tuollaisia aivoja saa?
Ennen kuin esität tuollaisia argumenttejä, joissa kyseenalaistat minun aivojen toiminnan niin kannattaisi varmasti miettiä kolme kertaa olinko tosissani? :alppu:

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Ennen kuin esität tuollaisia argumenttejä, joissa kyseenalaistat minun aivojen toiminnan niin kannattaisi varmasti miettiä kolme kertaa olinko tosissani? :alppu:
Ottaen huomioon argumenttisi silloin kuin noista Alonso-kuvista väännettiin, ei minulla ole muuta vaihtoehtoa kuin ottaa tuo ylempi kommenttisi tosissaan. Se, että nyt väität tuon olleen mahdollisesti huumoria ei muuta tulkintaani.

En yllä varsinaisesti kyseenalaistanut aivojesi toimintaa, lähinnä hämmästelin niiden tuotoksia.

Laatikkokauha

Well-known member
Minäkin haluan mukaan flamettamaan!

Kuka saa oikeasti jotain kiksejä siitä, että pääsee valittamaan jollain foorumilla huumoripuolelle laitettuun kuvaan : )? Varsinkin kun on jo selvinnyt, ettei kuski edes kuollut tai loukkaantunut vakavasti? Vai tuleeko jonkun pumpulimaailmaan särö jos hänen idyllinsä kivasta maailmasta särkyy

Joku voisi heittää minulle muuten PM:nä niitä Alonso & helikopterikuvia. Voin sitten pimeässä yksin kiihottua niille ja tunta häpeää kun en pidä niitä mauttomina.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.