Hauskat F1-aiheiset kuvat

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Miss Piggy

Schufosa
hhanhi sanoi:
Räikkönen sulautuu joukkoon yllättävän hyvin. Todella mainio kuva. Vissiinkin kaikki kuvat joissa Räikkönen ei ole Laarenin väreissä niin ovat joko tuommoisia suttuisia tai sitten Kimi on ihan kännissä.
:rolleyes::eek:

Toni_V

Well-known member
Niin, no valokuvan oikeudet kuuluvat kuvaajalle, ja koska Kimi oli vuoden loppuun virallisesti Mäccärin palkkalistoilla, ei valokuvaussessiotakaan ole pystynyt järjestämään silloin.

Onneksi me kaikki tiedämme ettei Kimiä kiinnosta minkälainen tuo kuva on, ajaa kilpaa.

Miss Piggy

Schufosa
Toni_V sanoi:
Onneksi me kaikki tiedämme ettei Kimiä kiinnosta minkälainen tuo kuva on, ajaa kilpaa.
Jonkun verran enempi Kimiäkin sais kyllä kiinnostaa oma julkisuuskuvansa. Enkä mä puhu nyt tästä kuvasta, vaan siitä yleisesta kuvasta, jonka on antanut julkisudessa. Se on vähä tympeä, valitettavasti. Hyvä KUSKI kuitenki kyseessä.

Suomen Huippu

Sterna paradisaea
"...itse olen lähestynyt Briatorea haastattelupyynnön kanssa useita kertoja. Vastaukseksi en ole kertaakaan saanut yhtään sanaa. Vain ryppyotsaisen ilmeen ja kieltävän eleen etusormella." - Oskari Saari 13.10.2005

Todella kummallista. Ainakin Ruotsin tv:lle Flavio antaa nykyään haastatteluja jostain syystä ihan mielellään!

Calvin

Well-known member
Miss Piggy sanoi:
Jonkun verran enempi Kimiäkin sais kyllä kiinnostaa oma julkisuuskuvansa. Enkä mä puhu nyt tästä kuvasta, vaan siitä yleisesta kuvasta, jonka on antanut julkisudessa. Se on vähä tympeä, valitettavasti. Hyvä KUSKI kuitenki kyseessä.
Toisaalta omasta mielestäni Kimillä juurikin on paras julkisuuskuva kaikista kuljettajista, poislukien kännilööpit. Että miksikö? Juuri siksi, että tuollainen "mua ei kiinnosta" mr. cool -tyyppinen käytös on paljon freshimpää kuin tavallinen "mediahuora" -tyyppinen käytös, josta olemme saaneet "nauttia" lähes kaikkien muiden kuskien osalta ainakin viimeisen vuosikymmenen ajan. Eli halutaan olla esillä ja antaa itsestä hyvä kuva. Kimi taas näyttäisi ajattelevan "mit vit, ei kiinnosta, minä vain ajan kovempaa kuin muut." Siihen verrattuna kaikki muut ovat aika neitejä. Kyse on kai siitä, että tarvitseeko pönkittää itseään median avulla vai ei. Tämä sisältää muutkin jutut kuin PR-keikat. Myös kaikki kisaviikonlopun haastattelut yms. Kimi on ainoa kuski joka ei (juurikaan) selittele. Kaikki muut kitisevät tasaisin väliajoin, kuka enemmän, kuka vähemmän, mutta kitisevät kuitenkin.

Tämä vain minun mielipiteeni.

hurjapäätön

formulat kulkee kovaa
Sijainti
MONACO!!!
Calvin sanoi:
Toisaalta omasta mielestäni Kimillä juurikin on paras julkisuuskuva kaikista kuljettajista, poislukien kännilööpit. Että miksikö? Juuri siksi, että tuollainen "mua ei kiinnosta" mr. cool -tyyppinen käytös on paljon freshimpää kuin tavallinen "mediahuora" -tyyppinen käytös, josta olemme saaneet "nauttia" lähes kaikkien muiden kuskien osalta ainakin viimeisen vuosikymmenen ajan. Eli halutaan olla esillä ja antaa itsestä hyvä kuva. Kimi taas näyttäisi ajattelevan "mit vit, ei kiinnosta, minä vain ajan kovempaa kuin muut." Siihen verrattuna kaikki muut ovat aika neitejä. Kyse on kai siitä, että tarvitseeko pönkittää itseään median avulla vai ei. Tämä sisältää muutkin jutut kuin PR-keikat. Myös kaikki kisaviikonlopun haastattelut yms. Kimi on ainoa kuski joka ei (juurikaan) selittele. Kaikki muut kitisevät tasaisin väliajoin, kuka enemmän, kuka vähemmän, mutta kitisevät kuitenkin.

Juuri näin:thumbup:

Miss Piggy

Schufosa
Calvin sanoi:

Mä olen eri mieltä taasen. :wink: Mun mielestä monenlainen julkisuus kuuluu kuskin työhön. Ei voi ajatella sen oean vaan ajamista. Nämä kaverit ovat sponssiensa mainosmiehiä ja monen nuoren ja vanhemmankin esikuvia. Siinä kohtaa täytyy muistaa asemansa ja jaksaa jauhaa kakkaa toimitajien ja muiden kanssa, vaikka se oliskin tympeetä varmasti aika usein. Mutta jotenki Kimistä tulee semmoinen kuva, ettei kaveria jaksa mikään kiinnostaa ja aina on se sama ilme naamalla. No, eihän siinä mitään sinänsä. Joskus vaan mietityttää, että tympiikö sitä oikeesti kaikki niin paljo, mitä naama antaa ymmärtää...:eek:

Tuosta olen kyllä samaa mieltä, että Kimin paras puoli persoonana on se, että ei selittele huonoja kisojaan ym. Alonsomainen naukuminen se vasta onkin rasittavaa.:jaska:

Janne A.

Well-known member
Sijainti
Mäntsälä
Miss Piggy sanoi:
Mä olen eri mieltä taasen. :wink: Mun mielestä monenlainen julkisuus kuuluu kuskin työhön. Ei voi ajatella sen oean vaan ajamista. Nämä kaverit ovat sponssiensa mainosmiehiä ja monen nuoren ja vanhemmankin esikuvia. Siinä kohtaa täytyy muistaa asemansa ja jaksaa jauhaa kakkaa toimitajien ja muiden kanssa, vaikka se oliskin tympeetä varmasti aika usein. Mutta jotenki Kimistä tulee semmoinen kuva, ettei kaveria jaksa mikään kiinnostaa ja aina on se sama ilme naamalla. No, eihän siinä mitään sinänsä. Joskus vaan mietityttää, että tympiikö sitä oikeesti kaikki niin paljo, mitä naama antaa ymmärtää...:eek:

Tuosta olen kyllä samaa mieltä, että Kimin paras puoli persoonana on se, että ei selittele huonoja kisojaan ym. Alonsomainen naukuminen se vasta onkin rasittavaa.:jaska:
Kerrankin olen Miss piggyn kanssa lähes samaa mieltä jostain asiasta :thumbup: , Paitsi tuo Alonson naukuminen...

HÖYNÄ

Well-known member
Sijainti
Bunkerland
Miss Piggy sanoi:
.. .ja aina on se sama ilme naamalla. No, eihän siinä mitään sinänsä. Joskus vaan mietityttää, että tympiikö sitä oikeesti kaikki niin paljo, mitä naama antaa ymmärtää...:eek:

Eikös ne kauneuskilpailut ja formulakisat ole ihan erikseen.
Lapsellista narinaa. Onko muuten oma taulusi kunnossa kun olet niin herkkä arvostelemaan muiden ulkonäköä?

Nick

sadasseitsemäs
Sijainti
Tampere
HÖYNÄ sanoi:
Onko muuten oma taulusi kunnossa kun olet niin herkkä arvostelemaan muiden ulkonäköä?
Öh... Missä kohtaa Miss Piggy arvosteli kenenkään ulkonäköä?

Miss Piggy

Schufosa
HÖYNÄ sanoi:
Eikös ne kauneuskilpailut ja formulakisat ole ihan erikseen.
Lapsellista narinaa. Onko muuten oma taulusi kunnossa kun olet niin herkkä arvostelemaan muiden ulkonäköä?
Mitä helvetin ulkonäköä???? Luepa kuule uudestaan mitä mä kirjotin. Ei ole ollut ulkonäöstä kyse lain. Mä kirjotin ilmestä naamalla, en ulkonäöstä. Kimin eikä kenenkään muunkaan ulkonäössä ole musta mitään vikaa. Sitäpaitsi tuo hymiö tuossa lopussa oli lisätty, jotta kaikki ymmärtää, että pikkuisen vitsillä tuon lopun heitin. Mutta eipä näköjään mennyt perille. No, :eek: sille.

Ja tiedoksi sullekin Höynä, että minä olen maailmassa viimisiä ihmisiä, jolla on tapana arvostella kenenkään ulkonäköjä. Kyllä täälläkin foorumilla ihan toiset puhuu ihmisapinoista ja leuoista ym. Että näin.:jaska:

Viimeksi muokattu:

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Miss Piggy sanoi:
Mitä helvetin ulkonäköä???? Luepa kuule uudestaan mitä mä kirjotin. Ei ole ollut ulkonäöstä kyse lain. Mä kirjotin ilmestä naamalla, en ulkonäöstä. Kimin eikä kenenkään muunkaan ulkonäössä ole musta mitään vikaa. Sitäpaitsi tuo hymiö tuossa lopussa oli lisätty, jotta kaikki ymmärtää, että pikkuisen vitsillä tuon lopun heitin. Mutta eipä näköjään mennyt perille. No, :eek: sille.

Ja tiedoksi sullekin Höynä, että minä olen maailmassa viimisiä ihmisiä, jolla on tapana arvostella kenenkään ulkonäköjä. Kyllä täälläkin foorumilla ihan toiset puhuu ihmisapinoista ja leuoista ym. Että näin.:jaska:
Tämä menee nyt videopuolelle, mutta sopinee opetukseksi? http://www.youtube.com/watch?v=vBE6gKfRbwM&mode=related&search= :D

maradona

Resistive User
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
Calvin sanoi:

Tuo KIMIn tyyli on taasen miun mielestä markkinointikikka ihan siinä missä tuollainen mediahuoraaminenkin. Aluksi se ehkä oli häntä ihan itsenään, mutta sitten kun Robertsoni tai joku muu hokasi että sillä voisi tehdä rahaa, varmasti sanottiin kerran jos toisenkin että elä vaan muuta tyyliäsi, ehkä jopa tuunattiin varovaisesti vielä tuottavampaan suuntaan.

Ei F1:ssä olekaan kuljettajaa tai muuta vähänkään näkyvää henkilöä, joka ei keinolla tai toisella pyrkisi itselleen kaappaamaan osaa median huomiosta.

Warwick

Well-known member
Pitääkö tätä samaa paskaa jauhaa vuorotellen joka threadissa?
Kun ei ne mielipiteet kuitenkaan muutu puolin eikä toisin, niin jos ei sitten siitä sitten viittittäisi ihan turhaa vääntää kättäkään.
Mihinköhän threadiin tämä "keskustelu" seuraavaksi siirtyy. Arvauksia otetaan vastaan. :p

HÖYNÄ

Well-known member
Sijainti
Bunkerland
Miss Piggy sanoi:
Varmaankin on. Schumihan inhosi koulunkäyntiä ja toi ilme kertoo kaiken oleellisen todella siitä asenteesta!:eek:

Myös Alonson porsasilmeelle :alppu: . Nöf nöf!:eek: :D
Olet sinä niin sivistynyt. Ilmaiset niin hienotunteisesti mielipiteesi esim. Alonson ilmeistä.:D

Miss Piggy

Schufosa
HÖYNÄ sanoi:
Olet sinä niin sivistynyt. Ilmaiset niin hienotunteisesti mielipiteesi esim. Alonson ilmeistä.:D
Toi oli läppää! :jaska:

Mutta just joo. Päätän tälltä tähän. Jatkakaa te "sivistynyttä" keskustelua.:alppu:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.