öö ruz
Speed for ever
Pakko kommentoida.... Massa ja Hämis olisi inhokkimestarit. Ensimmäiset vaihtoehdot on tietysti Suomalaiset sen jälkeen ei ole niin väliä, ehkä Kubica.Pakko laittaa veilä yks Norppa:
![]()
Pakko kommentoida.... Massa ja Hämis olisi inhokkimestarit. Ensimmäiset vaihtoehdot on tietysti Suomalaiset sen jälkeen ei ole niin väliä, ehkä Kubica.Pakko laittaa veilä yks Norppa:
![]()
Niin mihin vastasit tällä?Pakko kommentoida.... Massa ja Hämis olisi inhokkimestarit. Ensimmäiset vaihtoehdot on tietysti Suomalaiset sen jälkeen ei ole niin väliä, ehkä Kubica.
Mun allekirjoitukseen ilmeisesti :alppu:Niin mihin vastasit tällä?![]()
Joo siihen.Mun allekirjoitukseen ilmeisesti :alppu:
Hyvä ku ei kielareita vetäse :yuck:Pakko laittaa veilä yks Norppa:
![]()
Kolme! Toi nainen on niin Barrichellon kopio naamastaan et oikein pelottaa että onkos siita Ruupensista tullut transu xD![]()
Kuinka monta Barrichelloa näet kuvassa![]()
.Kassan sanoi:Michael Schumacher
![]()
Catherine Mesot (miss switzerland 1990)
![]()
Ai... Vasta pari päivää sitten luin, jotta seurustelee Pussycat Dollsin Nicole Scherzingerin kanssa![]()
Kysessä on siis Susie Stoddart.![]()
Katsoo tota kuvaa,niin ei oo vaikea havaita,kummalta vanhemmalta Rubinho on perinyt kasvonpiirteensä:idea:Kolme! Toi nainen on niin Barrichellon kopio naamastaan et oikein pelottaa että onkos siita Ruupensista tullut transu xD
nii, kauheen vaikeeta :alppu:Katsoo tota kuvaa,niin ei oo vaikea havaita,kummalta vanhemmalta Rubinho on perinyt kasvonpiirteensä:idea:
Haugh nilkkojaan myöten kusessa viime vuoden vakoiluskandaalin aikana :thumbup:
Hihi, nää on niin parhaita! :alppu:nii, kauheen vaikeeta :alppu:
![]()
Massa: "Saatanan Hämäläinen pilas mun mahikset paaluun"
Hämäläinen: "minä minä minä, minä minä minä, minä minä minä eikä kukaan muu..."
Kovalainen: "mitä vittuu sä siin irvistelet.. Mä ajoin rallicrossii mut ei riittäny paaluun.."