Hauskat F1-aiheiset kuvat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oldez
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
kimiralli1007KV_ri.jpg

Kimi ja Citikka tappeli. Kimi voitti.

On se vaan kamalaa katseltavaa kun kenguru hyppää homohypyn.

On se vaan kamalaa katseltavaa kun kenguru hyppää homohypyn.

Etkö itse koskaan tuulettaisi jos voittaisit jonkun arvokkaan kisan? Eikö ole aika luonnolista, että ihminen innostuu adrenalipäissään tuulettamaan saavutustaan. Jokainen tekee sen omalla persoonallisella tavallaan joten helvettiäkös siinä avaudut?

Etkö itse koskaan tuulettaisi jos voittaisit jonkun arvokkaan kisan? Eikö ole aika luonnolista, että ihminen innostuu adrenalipäissään tuulettamaan saavutustaan. Jokainen tekee sen omalla persoonallisella tavallaan joten helvettiäkös siinä avaudut?

Ei taida olla vielä foorumin huumori hallussa :rolleyes:

luuletko että tiedän sen jos olen ollut rekisteröityneenä vasta 2-3 tuntia?

Minun luulemiseni lienee nyt toisarvoista, mutta kunhan kommentoin sitä, että kovin kärkästä kommenttia tuli ketjuun, jonka on tarkoitus olla puhtaasti humoristinen.

Etkö itse koskaan tuulettaisi jos voittaisit jonkun arvokkaan kisan? Eikö ole aika luonnolista, että ihminen innostuu adrenalipäissään tuulettamaan saavutustaan.
Mitä sä vingut? Tottakai se saa tuulettaa - mutta se on siitä huolimatta kamalaa katsottavaa... Ihan hauska kuva muuten.

Ei taida olla vielä foorumin huumori hallussa :rolleyes:

Joo, mutta ei se mitään. Kyllä se oppii. Molemminpuolista kärsivällisyyttä vain.

Montana, jotkut jutut vaan menee sulta nyt vähän ohi kun et tunne foorumin historiaa.

Saahan Webber tuulettaa, mutta senkin voi tehdä tyylillä. Enpä haluaisi nähdä kenenkään oman suosikkini tuulettavan Schumi/Webber-tyyliin ns. homohypyllä.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.