Hauskat f1-aiheiset lausahdukset

Saara

Faster Than You
Liittynyt
27.3.2008
Viestit
1215
Kimin hauskoista kommenteista täällä jo onkin ketju, tähän olen kerännyt muiden kommentteja ja möläytyksiä. Laittakaas lisää tulemaan.

Massa: Sopimukseni ei sano mitään kakkoskuskina olemisesta.

Massa: Hehän ovat parhaita ystäviä. (Alonsosta ja Hamiltonista)

Coulthard: Noin käy kun läskit alkavat kuntoilemaan. (Montoyan "tennis"-onnettomuudesta)

Louise Goodman: Have you been practicing using the pit lane speed limiter button this week?
David Coulthard: Yeah, I've pretended it was your nipples and gave it a gentle tweak.

Coulthard: Muistan yhä ne argentiinalaiset kaksoset kun me vielä kisasimme siellä. Se oli onnellinen vuosi. (kysyttäessä onnellisimmasta kaudesta)

Toimittaja: Miksi Michaelilla on oudon muotoinen kypärä?
Irvine: Hän on saksalainen, hänen päänsä on oudon muotoinen.

Irvine: En halua syyttää ketään, mutta minun vikani tämä ei kyllä ollut. ( Kolaroituaan Fisichellan kanssa )

Eddie Jordan pyytää Irvineä kuvaan, johon Eddie:
Onko pakko? Antakaa jollekin idiootille minun kypäräni, eikä kukaan huomaa eroa.

Barrichello: Ainoa asia jonka sanoin Felipelle on ettei kannata käyttää motor homen yläkerran vessaa, minulla oli siellä vähän ongelmia. (neuvo Massalle 2006)

Alonso: En sentään, minulla on Flavio radiossa. (kysyttäessä meinaako hän ikinä nukahtaa kisan aikana)

Alonso: "Kuten sanoin aiemmin, paremman shown takia voisimme kaikki valita jonkun numeron ja se, joka saa numeron 15 joutuu laittamaan märän kelin renkaat alle tai jotain. Se on parempaa showta ja hauskaa. Tällä tavalla se ei ole hauskaa."

Alonso: Tämä talli [ Renault ] kunnioittaa minua täysin. Uudet osat pannaan ensin minun autooni ja sitten vasta Nelsinhon.

Alonso: Tänä vuonna (2008) on sikäli kiva ajaa, ettei tarvitse stressata kaiken maailman pikkuasioista. Jos tuulen suunta kääntyy lauantaista sunnuntaihin tai jos vastustaja tuleekin kierrosta suunniteltua aikaisemmin varikolle, on se tänä vuonna varsin samantekevää.

Alonso: Olen iloinen siitä, että mestaruus meni Kimi Räikköselle, koska hän on hyvä kuljettaja eikä minulla ole koskaan ole ollut hänen kanssaan ongelmia.

Alonso: En voittanut koulussa mitään. Koulunkäynti ei ollut minua varten.

Alonso: Lewis toi viime kaudella uusia ideoita. Koko ajan on mahdollista oppia jotain uutta.

Alonso: Kärsin [ McLarenilla ] ehkä kymmenesosan siitä, mitä asiasta kirjoitettiin. Asioistani puhuttiin ja kirjoitettiin aivan liikaa.

Alonso: Eipä juuri kiinnosta minua. Ei se ole minulle tärkeää tällä hetkellä, en todellakaan ole kiinnostunut siitä, mitä muut sanovat. (Vastaus Dennisin sanoihin, että hän kaipaa Alonsoa)

Alonso: Minua haukutaan koiraksi, muttei kukaan sen takia ole säntäämässä apuun. (Hamiltonin rasismikohun ja sen toimenpiteiden jälkeen)

Fisichella: (Alonsosta) Miksi kaipaisin, eihän hän sentään tyttöystäväni ole.

Alex Wurz lapsistaan, jotka syntyivät etuajassa: He kaikki ottivat varaslähdön mutteivat saaneet rangaistusta.

Stewart: Lewis Hamilton on paras asia sitten valmiiksi viipaloidun leivän.

Damon Hill: Voittaminen on kaikki kaikessa. Ainoat jotka muistavat kun tulet kakkoseksi ovat vaimo ja koira.

Briatore: KERS sopii parhaiten ankkuriksi merelle.

Piquet jr: Minun osaltani palkassa ei ollut juuri leikattavaa. (Renaultin palkan alennuksista)

Piquet jr: En pysty laihduttamaan enempää. Olen yksinkertaisesti suurempi kuin Fernando.

Montezemolo: Toin mukanani munkin kaavun saadakseni kaikki ymmärtämään, että meidän on jatkettava kautta nöyrästi. Tein myös selväksi, että en halua nähdä meitä tv:n sketsisarjassa jokaisen kisan jälkeen. (kriisipalaverissa)

Montezemolo: Auto näyttää varsin iljettävältä, aika pieneltä ja melko luotaantyöntävältä. (vuoden 2009 autosta)

Mansell: Heidän [ ei-diffuusoritallien ] suurin ongelma on se, etteivät he itse ajatelleet sitä [ratkaisua]. Muut jäivät kiinni housut nilkoissa eivätkä pitäneet siitä.

Hamilton: Kun on letkan viimeisenä, tilanne ei siitä enää ainakaan huonone.

Hamilton: Alonso osoitti minulle, miten F1-kuljettajan ei pidä käyttäytyä.

Hamilton: Fernando ja minä tulimme toimeen mainiosti. On sääli, että hän ei ole enää McLarenilla.

Hamilton: Tämä on paras tunne, minkä olen ikinä kokenut. Sitä ei voi verrata seksiin. Mutta tiedättekö, sanoisin, että tämä on parempaa kuin seksi. Kyllä on!" (Ensimmäisen voittonsa jälkeen)

Button: Mitä sitten, jos kausi on ohi jo yhdeksän GP-kilpailun jälkeen. Sitten syödään vaan jätskiä ja köllötellään loppukausi.

Klien: Seksikäs auto, eikö olekin? Itse asiassa se on rumin F1-auto, jonka olen nähnyt. (vuoden 2009 autosta)

Rosberg jr: Viikonloput tyttöystäväni kanssa ovat mukavia, mutta kaikkea muuta kuin rentouttavia. Aina pitää tehdä jotain, shoppailla, käydälounailla ja dinnereillä.

Ecclestone: Jos vetäisin Silverstonen pois kalenterista, minua pidettäisiin pahiksena, mutta se ei haittaisi minua.

Ecclestone: Kukaan, joka ei puhu englantia, ei ole puhumisen arvoinen.

Ecclestone: Paras asia mitä urheilussa voi tapahtua on se, että meillä on supertähti. Jalkapallossa voi aina kirjoittaa Beckhameista, samoin kuin Rooneysta tai Hooneysta vai mikä helkkari hänen nimensä nyt onkaan.

Ecclestone: Uusia ratoja halutaan rakentaa ympäri maailmaa, ja minulle sanotaan, että 'tulemme Silvestoneen katsomaan miten homma pitäisi hoitaa' ja minä sanon, että pysykää vain poissa.

Kubica: Shit happens. Mitä voin sanoa? (Törmäyksestään Nakajiman kanssa Melbournessa)

Montoya: Hän oli niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Se oli aivan hillitöntä. (Mosleyn seksiskandaalista)

Kovalainen: Onhan se helppoa, kun pappa betalar. ( kun Nico teki yksityisen harjoittelumatkan Unkariin 2005 )

Kovalainen: Jo niiltä ajoilta, kun en vielä ykkösiä seurannutkaan, muistan Alénin, Vatasen, Salosen, Kankkusen... ja nyt myöhemmin Lööbisen ja Sordosen.

Kovalainen: Kyllä minä aina uskoin, että pystyn ajamaan hyvin. Toivoin vain, että se tapahtuisi ennen kun saan potkut. ( Renault-kaudesta )

Kovalainen: Kun muistelee sitä, että Kanadassa niittasin autoni kahtena peräkkäisenä päivänä seinään, niin aika pitkälle siitä on tultu.

Kovalainen: Jos mestaruuden aikoo voittaa, on kaikki vastustajat kaadettava. Ei siinä auta pelätä ketään.

Kovalainen: McLarenilla ollaan vähän vakavampia, ilmassa on vähemmän rock n' rollia. Renault'lla soi aina musiikki todella kovaa ja Flavio heilui showmiehenä.

Kovalainen: Ei siinä [ Hamiltonin voittamissa ] auta taikatemput tai maammelaulut.

Kovalainen: En mä voi tilannetta vain naamaani näyttämällä muuttaa.

Räikkönen: Ai sitä (aika-ajosääntöä) on muutettu? En minä siitä tiedä mitään.

Brawn: Nämä ovat huonoimman näköiset tallivaatteet, joita olen ikinä käyttänyt. (Brawn GP:n)
 

Misa1

Flying finns
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
8254
Sijainti
Helsinki
Häkkinen - "Ne on sellaiset mustat Goodyearit" (kysyttäessä, millaiset renkaat Mika aikoo valita seuraavan päivän kisaan)
 

Kimika_

Well-known member
Liittynyt
23.10.2006
Viestit
1028
Sijainti
Larkwater
Olipas hyviä :D

Tässä ois muutama lisää, jotka on joskus osunut silmiin:

Journalist: This must be the best day of your life?
Vettel's response: You obviously weren’t there when I lost my virginity. (After his first Grand Prix win) :D:D

Montoya "fuckin Raikkonen! What a fuckin idiot!!" Belgia 2002
Montoya to cameraman "You broke my fuckin head"

Alain Prost "Does it scare me, driving into nothing at 300kph? - Of course it does - I'm not an idiot..."

Coulthard "Racing drivers have balls, unfortunantly, none of them are crystal"

Barrichello "i'm struggeling like a pig"
 

PohjoisenPike

Nappula
Liittynyt
15.12.2007
Viestit
1258
Sijainti
JJ:n pelaamo
Button: Formula ykköset eivät muuta minua. (viikko ennenkuin hän erosi tyttöystävästään ja osti Ferrarin):thumbup:

Toyota team radio: Jarno we need you to push to get close to Rosberg.
Trulli: Don't worry, I'm pushing like a hell!
 

Skenejeesus

Viihdekäyttäjä
Liittynyt
8.1.2008
Viestit
4207
Sijainti
Maranello
Hyvä aihe ja loistava avaus. Tästä on hyvä jatkaa vaikkei mulla tähän väliin muuta ollutkaan, mutta big up!:thumbup:
 

Misa1

Flying finns
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
8254
Sijainti
Helsinki
Kukas muistaa mitä Keke joskus muinoin tokaisi, kun Kyllönen höpötteli auton perällä olevista suuttimista?

Ammattikielellä niitä kutsutaan pakoputkiksi :D
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Kukas muistaa mitä Keke joskus muinoin tokaisi, kun Kyllönen höpötteli auton perällä olevista suuttimista?

Ammattikielellä niitä kutsutaan pakoputkiksi :D
Jossain youtube pätkässä oli joskus sellaista ja kuulinkin jo vuosia siten siitä mutta koskaan livenä kuullut. Mutta hieno se oli! :thumbup::alppu:
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Kukas muistaa mitä Keke joskus muinoin tokaisi, kun Kyllönen höpötteli auton perällä olevista suuttimista?

Ammattikielellä niitä kutsutaan pakoputkiksi :D
Ja kun joku kuski jakeli ihkusälää, Kyllönen sanoi "Ja siellä lentelee pleksin paloja!", mihin Rosberg kommentoi: "Ne pleksin palat ovat tuhansien eurojen arvoisia hiilikuituosia!", jolloin Kyllönen: "No, kaikella on hintansa!"
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Formulafakta osiossa Kollo selostellut "Missä on JJ?" lausahduksen perustaa:

"Tuo lause kuultiin MTV3:n lähetyksessä ensimmäisen kerran Monzan radalla 1994. Schumacher oli saanut kilpailukiellon ja näin JJ sai suuren mahdollisuuden ajaa Schumin autolla Monzan ja Estorilin kilpailut.

JJ:llähän oli niin kuin monet muistavat vuonna 1994 sopimus Benetton tallin kanssa. Italian legendaarisella Monzan radalla ennakko-odotukset olivat heti kovat, mutta jo kilpailun alku antoi merkit siitä, ettei JJ taistele palkintokorokepaikoista.

Muistan kuinka kilpailun loppuvaiheessa roikuin selostuskopin ikkunassa ja yritin kurkottaa nähdäkseni pitkän lähtösuoran alkupäähän: missä on JJ, missä on JJ! JJ tuli, mutta vauhti ei riittänyt palkintokorokkeelle eikä pisteille!

Sen sijaan hokema elää ja sitä me molemmat JJ:n kanssa kuulemme edelleen, kaduilla ja kaupoissa!"
 

NS

Well-known member
Liittynyt
26.2.2002
Viestit
505
Sijainti
Esmoo
Topikin avaus oli loistava! :thumbup:

Damon Hill: Voittaminen on kaikki kaikessa. Ainoat jotka muistavat kun tulet kakkoseksi ovat vaimo ja koira.
Tämä laittoi oudosti miettimään. On varmaan käännetty suomeksi "...when you come second". Toisena tulemista vaimo varmasti osaa arvostaa ja sille hihittelin. Mutta mitä koira arvostaa? Vai onko ne vaan niin höpöjä että ne arvostaa aina kun tulee paikalle? :)
 

JVR

Banned
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
2963
Heikiltä puuttui tällänen:

"Mihinkään pikkutalliin en mene. Se on varmaa."
 

Minardi fani

Well-known member
Liittynyt
28.7.2000
Viestit
941
Sijainti
Kuopio
jos en väärin muista niin jossain kuskien haastattelussa Alesi sanoi,että Eau Rougen läpiajaminen kaasu pohjassa on hieno tunne,kuin orgasmi. Häkkinen sanoi että Alesi on paskantanut housuun ja sekoittanut nämä kaksi eri tunnetta :thumbup:
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Topikin avaus oli loistava! :thumbup:


Tämä laittoi oudosti miettimään. On varmaan käännetty suomeksi "...when you come second". Toisena tulemista vaimo varmasti osaa arvostaa ja sille hihittelin. Mutta mitä koira arvostaa? Vai onko ne vaan niin höpöjä että ne arvostaa aina kun tulee paikalle? :)
Olisi idea ehkä mennyt suomeksi paremmin perille jos olisi ollut muodossa: "... kun tulet kakkoseen...". Sekään käännös ei kyllä päde koiran tapauksessa, toivottavasti.
 

kana-fin

Well-known member
Liittynyt
19.12.2006
Viestit
873
Ecclestone:

"Naisten kuuluisi pukeutua valkoiseen kuten kaikki muutkin kodinkoneet".

:D
 
Ylös