Hauskat jutut!

Ace17

Acenteella
Lainaus eräältä toiselta keskusteluforumilta, aiheena nolot tunnustukset:
"Huh, tää on ihan kohtalaisen nolo juttu, enkä itse asiassa ole sitä koskaan aikaisemmin kenellekään kertonut.

Joku kymmenen vuotta sitten olin vasta aloittanut toimittajan hommat. Pääsin aika pian työkeikalle Cebitiin Saksaan, mikä oli yksi ihan ensimmäisiä ulkomaankeikkojani.

Hyppäsin lentokentältä taksiin, ja matka kentältä hotelliin kesti jotain puolisen tuntia. Kuski siinä sitten alkoi iskemään juttua kanssani. Tietysti saksaksi, mikä ei ole minulla kovinkaan hyvin hallussa. En kehdannut sitä kuskille myöntää, kun hän sentään ystävällisesti halusi jutella kanssani, ja yritin vastata parhaani mukaan hänen kysymyksiinsä. Kerroin kehnohkolla saksallani, että olen toimittaja Suomesta ja olen tullut Cebit-messuille ja muuta tällaista yleistä small talkia. Suunnilleen joka kolmanteen kommenttiin jouduin kylläkin sanomaan, että en ymmärrä.

No, oltiin siinä "jutusteltu" joku kymmenisen minuuttia, ja sitten kuski vaihtoi istuma-asentoaan ja samalla jumalauta siirsi kännykän vasemmalta korvaltaan oikealle!! Siinä on varmaan ollut taksikuski ihmeissään, kun hän yrittää keskustella puhelimessa jonkun tuttunsa kanssa, ja takapenkillä joku urpo solkkaa huonoa saksaa sekaan..."
:D :D :D

Thunder

Vihan aiheuttaja
AUTOILIJOIDEN SELITYKSET

Seuraavassa tosikertomuksia vahinkoilmoituskaavakkeista, joissa autoilijat ovat pyrkineet lyhyimmällä mahdollisella tavalla kertomaan vahingosta. Virheellinen kielenkäyttö vahvistaa, että epäpätevä kirjoitus voi olla erittäin viihdyttävää.

- Tullessani kotiin ajoin väärään taloon ja törmäsin puuhun, jota minulla ei ole.

- Olin ajanut 40 vuotta, kun nukahdin rattiin ja jouduin onnettomuuteen.

- Törmäsin pysähtyneeseen kuorma-autoon, joka tuli toisesta suunnasta.

- Olin matkalla lääkäriin peräpään vaikeuksien kanssa kun kuningaspulttini antoi periksi ja aiheutti minulle onnettomuuden.

- Välttääkseni osumasta edessäni olevan auton puskuriin osuin jalankulkijaan

- Jalankulkijalla ei ollut tietoakaan minne mennä, joten ajoin hänen yli.

- Lensin autostani kun se jätti tien, myöhemmin minut löysi ojasta pari eksynyttä lehmää.

- Autoni oli laillisesti pysäköity, kun se peruutti toiseen autoon.

- Kaveri oli joka paikassa kadulla. Minun täytyi kurvata monta kertaa, ennen kuin osuin häneen.

- Jalankukija osui minuun ja meni autoni alle.

- Yrityksessä tappaa kärpästä, ajoin puhelinpylvääseen.

- Luulin, että ikkuna oli alhaalla, mutta huomasin, että se oli ylhäällä, kun pistin pääni sen läpi.

- Kuorma-auto peruutti läpi tuulilasin vaimoni kasvoihin.

- Näkymätön auto ilmestyi tyhjästä, osui autooni ja katosi.

- Näin hitaasti liikkuvan, surullisen vanhan herrasmiehen, kun hän pompahti autoni katolta.

- Olin ostanut taimia koko päivän ja olin matkalla kotiin. Tulin risteykseen, ja yksi pensas hyppäsi eteen estäen näkökenttäni, ja en nähnyt toista autoa.

- Kerroin poliisille, että en ollut loukkaantunut, mutta kun otin hatun päästäni, totesin, että minulla oli kallonmurtuma.

- Epäsuora syy onnettomuuteen oli pieni kaveri pienessä autossa, jolla oli suuri suu.

- Kun lähestyin risteyttä niin yhtäkkiä eräs merkki ilmestyi paikassa missä koskaan ennen ei pysähtymismerkkiä ole ilmestynyt. En voinut pysähtyä ajoissa estääkseni onnettomuutta.

- Lähdin tien reunasta, vilkaisin anoppiani ja ajoin padon yli.

- Toinen auto törmäsi minun autooni antamatta varoitusta aikomuksistaan.

- Olin vakuuttunut että vanha herra ei ehtisi kadun yli kun osuin häneen.

- Puhelinpylväs lähestyi. Tarkoituksenani oli kurvata, kun osuin toiseen autoon.

Thunder

Vihan aiheuttaja
Y2K-ONGELMA (WANHA! Kyl mä sen tiiän...:D )

Mitä Y2k tekee autollesi, uskallatko mennä enään autonrattiin ensi vuosituhannella?

1. Ohjausongelmat:
-Ohjaus muuttuu päinvastaiseksi, yrittäessäsi kääntyä oikealle kääntyy vasempaan ja päinvastoin.

-Takapyörät alkaa yhtäkkiä myös kääntyä, tosin aina väärinpäin ja ihan itsestään.

-Aurauskulmat menee ihan poskelleen, joskus toinen pyörä kääntyy ihan kokonaan väärään suuntaan, koskaan et voi olla varma mitä tapahtuu, jännitystä lisää se ettei joskus tapahdu mitään!

2. Jarrut:
-Jarrusta tulee tosi vekkulit, jos painat nopasti ja kovaa jarru muuttuu kaasuksi ja auto ottaa hirveän loikan ilmassa.

-Hitaasti jarruttaessa vain toinen takapyörä jarruttaa ja toinen takapyörä antaa lisää vauhtia, pyörimällä hullun lailla ja etupyörien pyöriessä erisuuntiin niin, että kumi palaa.

-Käsijarru vaikuttaa kaikkiin 4 pyörään ja on vain kaksi asentoa hieman päällä ja lukkojarrutus, kahvaan joskus kytkeytyy puolasta 20.000 voltin suurjännite, suositellaan suurjännitehanskojen käyttöä tai saat kunnon hieronnan.

3. Penkit:
-Penkistä tulee täysin veteliä, välillä paiskautuu ihan eteen ja sitten vauhdilla taakse, niskatuki irtoaa ja lentää sivuikkunasta pihalle giljotiinin voimalla.

-Kaatuvat istuimet yrittää liiskata sinut istuimellesi ja yleensä siinä onnistuu.

-Sähkölämmitteiset istuimet kuumenee saunanlämpötilaan ja sitten otetaan apujännitettä puolasta, jos perseesi ei ole tulessa tämän jälkeen, on peräpukamasi ainakin puhjenneet.

4. Pyyhkimen sulat:

-Pyyhkimet alkaa poutasäällä pyörimään hullun lailla ja naarmuttaa konepeltisi, niitä et pysty sammuttamaan ja jos yrität ottaa sulat pois, puolasta tulee näpeillesi sellainen tälli, että haukot henkeäsi vähintään pari päivää.

-Lumi/vesi sateessa pyyhkimet on hiljaa kun mykät kirkossa tai sitten hieman liikahtaa ja jää keskelle tuulilasia niin ettet näe mitään ulos.

5. Valot ja äänitorvi:
-Valot vilkuu aina kun näet poliisiauton, pari kertaa törähtää ja joskus soittaa vielä porilaisten marssin, tosin yleensä klo 24.00.

-Jos sinulla on vaimo kyydissä torvi aina huutaa kun ohitat puppelipojan, muutama valomerkki ja autosi vielä hidastaa, käy suosiolla ostamassa valkovaseliinia ja rasvaa peräreikäsi.

-Stereoistasi ei kuulu kuin yksi kanava jossa keskustellaan seksistä yötäpäivää, eteenkin aiheenna on anusaukko ja peräpukamat.
Turha kai sanoa että ko. jutut tulee täysillä ja 24 h vuorokaudessa.

6. Moottori, vaihteisto ja apulaitteet:

-Moottori lähtee pyörimään väärinpäin, sinulla on siis 5 vaihdetta peruttamiseen ja yksi eteen.

-Katalysaattori päästelee koko ajan mädän kananmunan hajuja ja suoraan lämmityslaitteen sisään

-Vaihteet rutisee kunnolla, automaatti luistattaa niin, että öljyt lämpenee ja polttaa vähitellen vaihteet paskaksi.

-Moottori pätkii niin, että voisit päästä sillä sirkukseen. Tasainen lähtö ei onnistu alkuunkaan, olet aina kuin naiskuski liikennevaloissa tai vieläkin pahempi.

-Moottori ei lämpene käyttölämpötilaan mitenkään, käy kylmänä, lämmityslaitteesta ei tule yhtään lämmintä.

-Tyhjäkäynti kierrokset vaihtelee 2000-7459 kierroksen välillä, enimmäkseen yläpäässä niin, että venttiilit rutisee.

-Virranjakaja antaa virtaa joskus yhdelle, joskus jopa kahdelle tulpalle.

-Starttimoottori pyörittää moottoria vaikka se on jo käynnissä tai ainakin yrittää sitä muutaman sekunnin välein, voi sitä rattaiden rutinaa.

-Laturi lataa vähintään 100 voltin jännitteellä, nyt on lamput hubaa, osa jopa räjähtää.

-Öljyn paine vaihtelee 0-100 kiloon/cm nyt putket halkee ja moottori voi leikata kiinni.

-Ilmanpuhdistin puhaltaa kalvonsa pihalle ja päästää kaikki paskat moottoriin.

-Venttiilit mottorissa jää hieman kantamaan ja päästää melkein kaiken bensan pihalle.

-Bensiinipumppu pumppaa ruiskutuslaitteiston täyteen bensaa ja roiskauttaa osan bensasta kuumalle pakoputkelle. Samalla keskuslukitus lukitsee sinut auton sisälle ja palat autosi mukana poroksi ja y2k ei sinua enää häiritse.

Jos kuitenkin on pakko mennä ajamaan autollasi käännä auton kello vuoteen 1999 niin saat vielä vuoden körötellä riisipussillasi.

*wruuum*

Well-known member
AAAaahahahaa, en olisi uskonut että olisi näin hyvä ollut. :D

Herää kysymys, että kuka tämän keksi ja miten? Erikoiset on huvit (mutta hyvät). :D

Thunder

Vihan aiheuttaja
:D

Arvuutella saa, että onko tämä autoliikenteelle vai pilviliikenteelle?

Löpö vähissä SW:ssä?

EI VOISI ENEMPÄÄ ILMAISTA SELKEÄSTI SUKUPUOLTEN VESSOISTA!:D

Taitaa olla niin, että kyllä eräät asiat tekee ihmeitä ihmiselle.:frank:

Thunder

Vihan aiheuttaja
Uusinta uutta Microsoftilta, salattua tietoa!

:doubtful:

Kyllähän tuo joulukuuseksi kelpaa ensi vuonna.:ahem:

Mitähän tuossa oikein on kyse?:D

Thunder

Vihan aiheuttaja
Kai te huomasitte, että vanha mummo, joka pitelee vanhan miehen valokuvaa ja jälkeenpäin dildoa, niin sitä kuvaa on manipuloitu, katsokaa erityisesti hiuksia ja katsokaa mitä siinä on eroa? Eroa ei nimittäin ole mitään vaan täysin sama.