Minulle taas ei auennut miten siinä on saatu Suomalaisuus aika nappiin. Ei mitään uutta. Vitsit harvoin avautuvat minulle.:doubtful:
Ei ihan auennu, että miks hollantilaiset on tehny mainoksen suomalaisista? (Siis sen tajusin, että vakuutusmainos oli, mutta miten se liittyy suomalaisiin?)
Mistähän saisi yhtä kestävän tramboliiniin avokille... eiku!
Kyllä ne ennustajat tietää:ahem:
Lukijan aliarvostamista, mutta kun siitä asiasta pääsee yli, niin juttuhan on hauska.Minkä helvetin takia siinä oli erikseen maininta, että Suomi ei pelaa futiksen MM-kisoissa? Siis jos oli tarkoitus nauraa ennustajien typeryydelle, niin miksi koko vitsi piti mennä selittämään pilalle vai oliko toimittaja sitä mieltä, että ennustajien tavoin myös lukijat ovat yhtä pihalla?:doubtful:
Älä nyt sitä asiaa tähän sotke.Lukijan aliarvostamista, mutta kun siitä asiasta pääsee yli, niin juttuhan on hauska.
Kostoksi? Ei sitä nyt hauskaa sentäs saa olla kekkoslovakiassa, saati kouvotslovakiassa!Minkä helvetin takia siinä oli erikseen maininta, että Suomi ei pelaa futiksen MM-kisoissa? Siis jos oli tarkoitus nauraa ennustajien typeryydelle, niin miksi koko vitsi piti mennä selittämään pilalle vai oliko toimittaja sitä mieltä, että ennustajien tavoin myös lukijat ovat yhtä pihalla?:doubtful:
Tuosta tulikin mieleen hauska juttu, että lätkän MM-loppuottelu on kuin suoraan 80-luvulta. Tosin maiden nimiä on moderoitu, mutta periaatteessa se on NL - Tsekkoslovakia.Kostoksi? Ei sitä nyt hauskaa sentäs saa olla kekkoslovakiassa, saati kouvotslovakiassa!
Mulle tollanen. :ahem: