White metal =/= unblack metal.White metal on tuolla Nu metalin kanssa samassa karsinassa.
White metal =/= unblack metal.White metal on tuolla Nu metalin kanssa samassa karsinassa.
Ei pidä paikkaansa. Tämä on hyvä. Kaikki muu valkometalli onkin sitten ihan saatanasta.White metal on tuolla Nu metalin kanssa samassa karsinassa.
No pistetään sitten se unbläkkiskin sinne karsinaan.White metal =/= unblack metal.
Ei pistetä. Unblack on sentään hyvää musiikkia.No pistetään sitten se unbläkkiskin sinne karsinaan.
Kun taas black...Ei pistetä. Unblack on sentään hyvää musiikkia.
No jo on saatana tuokin yhenlainen harrastus
Ekasta ruudusta tuli mieleen yks forumisti.Kun taas black...
Toi viimeinen ruutu on sitten mun multiploima, alkuperäinen strippi on ihan vaan sellainen neljän ruudun tsydemi.
Aivan ja tosiaan. Eipä jostain syystä tullut sarjista postatessa pantua asiaa merkille vaikka olen aikoinaan kyllä Freak-Brothers -lainan bongannut.Ekasta ruudusta tuli mieleen yks forumisti.
Voin vakuuttaa, että olet väärässä.Hahmo Thyllis bongattu harrastamassa pötkötystä suurehkon mustan pallon päällä! :thumbup:
Kyseessä on ystäväni, en minä.Hahmo Thyllis bongattu harrastamassa pötkötystä suurehkon mustan pallon päällä! :thumbup:
Kuvankin voisin laittaa, muttakun en vois, koska se ei ole omaisuuttani.
Allá kuitenkin mielenvirkistykseksi harrastajien tyylinäytteitä.
Veitte sanat näppäimistöltäni, herra ykkösnikki. :wink:Mitä vittua.
Joo. Sillä on tollanen Nykäsmäinen etukeno. Katse kohti kuoppaaViimesen kuvan lähimmällä kaiffarilla selkee tyylirikko. Enemmän treeniä.