Onks toi photosutattu vai ei? Näyttää vähän rajatapaukselta, niinkuin tekijänsäkin.
Juu ja juu. Tai siis ihan Paintilla sutattu. Mulla ei oo mitään fotoja esille otettavaksi asti.Onks toi photosutattu vai ei? Näyttää vähän rajatapaukselta, niinkuin tekijänsäkin.
Nuo räppäreiden korut on nykyään ihan järjettömiä. Vielä yhekskyt luvulla niillä oli volkkarin merkkejä ja kelloja, mutta nykyään tuollasta roipetta. Luulis olevan hankalia esiintyessäkin.
Onko tämä nyt sitä kieli poskessa tehtyä huumoria?Aika härski!:ahem:
Tottakai on! Enhän mä sitä muuten olis sanonut!Onko nerin sanominen räppäriksi rasistinen kommentti?
Täytyy olla kirjoitusvirhe. Pitäähän sitä panna lisää veronmaksajia alulle.Luin "Panomiesten määrää kasvatetaan".
Jaa, sillä onkin kumimulkku kädessä. Mä jo mietinkin että mikä tossa on hauskaa mut sehän onkin kumimulkku
Kyllä tuota itsekin sain hetken tutkailla ennenkuin tuon sieltä spottasin.Jaa, sillä onkin kumimulkku kädessä. Mä jo mietinkin että mikä tossa on hauskaa mut sehän onkin kumimulkku
Kyl vaan. vähän aikaa sitten oisin vielä pannu, tai noh, panisin edelleen ja kovaa!Onpas se Päivikin vanhentunu. Tais vaan laihduttaa ittensä ruttuseksi.