Kuvan perusteella ITG on käynyt kyläilemässä kesämökilläsi ja sinä olet laittanut hänet töitä tekemään.Taas kuvia mun kesäasunnolta??? :eek!:
Juu, näin on päässyt käymään.Kuvan perusteella ITG on käynyt kyläilemässä kesämökilläsi ja sinä olet laittanut hänet töitä tekemään.
Kouholla datsa Lieksassa. Taitaa kuulua Kremlin sisäpiiriin heppunen. Ostettu Antin VIP-rahoilla moderointi-, operaatio- ja valvontakeskus.AJ:llä datsa jossain Terijoella.
Oletko itse tuo "Ida"? Jos olet, niin on tuo sitten vähän hauska.
En oo Ida. Pah, laitetaan sitte söpö vompattivauvan kuva.Oletko itse tuo "Ida"? Jos olet, niin on tuo sitten vähän hauska.
Oletko sinä tuo vompattivauva? Jos et ole, niin sitten se on ihan söpö.En oo Ida. Pah, laitetaan sitte söpö vompattivauvan kuva.
Kaikuuko täällä?Oletko sinä tuo vompattivauva? Jos et ole, niin sitten se on ihan söpö.
Mitä hemmettiä tossa tapahtuu?Katkokävelyn MM-kisat käytiin viime viikonloppuna. Kisan voitti ylivoimaisesti Kiinan Hui Lai Lee. Onnittelut!
Lienee live-versio tästä pelistä:Mitä hemmettiä tossa tapahtuu?
Kiinalainen ottaa Mehe Rienarsuomaisia askeleita ja taustalla joku naishenkilö räplää näppistä.
Hienosti selostin sisään tuon kuvan, mutta ilmeiseti turhaan:frown:Mitä hemmettiä tossa tapahtuu?
Kiinalainen ottaa Mehe Rienarsuomaisia askeleita ja taustalla joku naishenkilö räplää näppistä.
JEE! 26.9 METRIÄ YHDELLÄ POVELLA!!Lienee live-versio tästä pelistä:
http://www.foddy.net/Athletics.html