Hauskat ralliaiheiset kuvat

AnttiL

Reittinörtti
Liittynyt
25.12.2010
Viestit
14795
Sijainti
Tampereen lenkki
Jos miehellä on ollut niinkin hieno kilpa-auto, kuin Ford RS200, ja sillä on saavutettu palkintoja, niin hylly on oltava sen mukainen :D

 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8396
Sijainti
Vantaa
Jos ei tietäisi tapausta tai tunnistaisi autoa, voisi lyödä vetoa että kyseessä on Latvala. Miten onkaan mahdollista, että Jari-Matti ei ole vielä onnistunut tuossa, vaikka tuntuu että kaikki mahdollinen on jo nähty. Noh, ehkä ensi kerralla...
Tai sitten Petter Solberg jolla on kontallaan tämänkauden noloin ulosajo, tai ehkäpä koko 2000-luvun.
 

RITA#28

Banned
Liittynyt
6.8.2007
Viestit
1824
Tai sitten Petter Solberg jolla on kontallaan tämänkauden noloin ulosajo, tai ehkäpä koko 2000-luvun.
Haluaisin myös tietää, mikä voi voittaa Puolan rallin 2009 viimeisen erikoiskokeen toilailut?

Nimimerkillä "olin paikalla skumppapullo kädessä"
 

delorean

Well-known member
Liittynyt
30.1.2009
Viestit
3240
Sijainti
JKL
Kai tossa haettiin sitä että Petteri ajoi samaan kiveen peräkkäisinä vuosina. Paitsi että jossain ole myös kommentti ettei se välttämättä ollut sama kivi... Samalla pätkällä joka tapauksessa...
 

veltto

Well-known member
Liittynyt
1.12.2010
Viestit
824
Haluaisin myös tietää, mikä voi voittaa Puolan rallin 2009 viimeisen erikoiskokeen toilailut?

Nimimerkillä "olin paikalla skumppapullo kädessä"
No kyllä toi Petterin viinitarhassa kyntäminen voittaa kaikkien muittein tötöilyt, siinä oli tuuria ettei keneltäkään henki menny..:nope:

No nyt tälle kaikkien aikojen nopeimmalle kuskille koittaa eläkepäivät, ja joudutaan jatkossa seurailemaan vain Latvalan töppäilyjä :D
 

delorean

Well-known member
Liittynyt
30.1.2009
Viestit
3240
Sijainti
JKL
Olen kyllä erimieltä tuosta viinitarha kohelluksesta. Käsi ylös joka pystyy incarista sanomaan että koska mennään tien yli? Ja sehän on aika perus asia että kaasu on pohjassa niin kauan kun auto liikkuu...
 

RITA#28

Banned
Liittynyt
6.8.2007
Viestit
1824
Lisäksi ajoi samaan kiveen viime kisassa + edellisen kauden kisassa.
Niinno, jos sen kiven on joku vuoden aikana käynyt siirtämässä 5 kilometriä eteenpäin niin sitten oli sama.

Miten Mikon törttöilyjä Killerillä voi edes verrata tuohon Puolan tapahtumiin, jossa kaksoisvoitto oli muutaman sadan metrin päässä?
 
Ylös