Hauskat ralliaiheiset kuvat

AnttiL

Reittinörtti
Liittynyt
25.12.2010
Viestit
14526
Sijainti
Tampereen lenkki


"Siellä minä istuin Kalliokosken pätkällä ja kaasuttelin! Muuten ihan hyvä mutta perse paloi ja Piironen oli ratissa niin jäätiin heti monta minuuttia"
 

AnttiL

Reittinörtti
Liittynyt
25.12.2010
Viestit
14526
Sijainti
Tampereen lenkki
Joskus aiemmin tällä foorumilla on puhuttu, että nykyiset (tai oikeastaan edellisen generaation) WRC-autot on mopoautoja. Taisin bongata yhden tällaisen tänä aamuna. Vai oliko ratissa itse pendellstock? :D

Näytä liitetiedosto 26481
 

DC

Helsingin UA
Liittynyt
27.10.2010
Viestit
5221
Sijainti
Suonionkatu 1 C
Näytä liitetiedosto 26524

Ei mikään uusi juttu, mutta tämä on aina ihmetyttänyt. Olin kaverini kanssa en-enää-muista-minkä-pätkän lähdössä vuoden 2005 Jyskälässä, kun huomio osui Luca Hoelblingin Clion ovessa olleeseen melko epätavalliseen "mainokseen". Tarina ei kerro, oliko kyseessä poliittinen kannanotto, vitsi vai jotain siltä väliltä, mutta erikoinen teksti joka tapauksessa.
 

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
4959
Sijainti
Parc Fermé

DC

Helsingin UA
Liittynyt
27.10.2010
Viestit
5221
Sijainti
Suonionkatu 1 C
- Mitääääää?
- Tää on Tommi niin p-seestä tää touhu. Soitin TGR:n hotlineen mutta sieltä puhelu käännettiin Lindströmin Kaitsulle joka oli taas ihan pihalla ja muisteli vaan jotain '98 Manx-rallia kun vetivät Laukkasen Tapsan kanssa Meganella niin perkeleesti. Ja niin, voit sitten näillä puheilla tunkea sen sopimusehdotuksen silppuriin, soitin jo Malcolmille että tulen Montesta mukaan remmiin. Seilaan vaikka joka viikko Georg Otsilla Tallinnasta Cumbriaan, kunhan ei vaan tarvitse tulla lähellekään Puuppolaa.
 
Viimeksi muokattu:

Ayrton-Ana

Well-known member
Liittynyt
5.2.2005
Viestit
868
Tommi: "Mitä??!! MITÄ??!! Ott.......Ott on tehny sopimuksen Fordin kanssa".
 

AnttiL

Reittinörtti
Liittynyt
25.12.2010
Viestit
14526
Sijainti
Tampereen lenkki
Molemmat puhelut muuten liittyvät rikkoutuneeseen Toyotaan. Ensimmäisessä ratkesi mestaruus, toivottavasti ei toisessakin.
 

uuci

Well-known member
Liittynyt
13.5.2010
Viestit
3562
Jankon Betoni -vitsiin toi saattaisi ehkä sopia.:D
 
Ylös